Benny, min är från Hamdesign........de kostar mer än Lejonkulans...men personligen så tycker jag ju att det är snyggare...
Montering beror ju lite på hur du vill ha det. Fast montering eller snabb fästa a la Ghost bracket eller Easy bracket....eller vingmutter
Man bör också kolla om man behöver en stödrulle eller ej. Jag har ju en lösning (samma som LENO hade) för att kunna demontera stödrullen snabbt ...om man nu skulle behöva det..
Tänk bara på utrymmet för passagerarens fot när du väljer väska och installerar....om det behövs tänkas på.
mattin skrev:
Man bör också kolla om man behöver en stödrulle eller ej. Jag har ju en lösning (samma som LENO hade) för att kunna demontera stödrullen snabbt ...om man nu skulle behöva det..
Hepp
Rullen med "snabbfäste" finns nu i Västerlanda. - Benny, du kan se den på Kinnekulle 7-8/9. Om inte Mattin har sin monterad.
Michael
VÄSTERLANDA
"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Blev en lejonkulan väska "snebamse" har även köpt stödrulle och monteringskit,
det tar 4 veckor innan jag får dom. Ska bli intressant att se snabblösningen.
Ha de syns i kinnekulle
Nesse skrev:Har haft problem med att batteriet laddar ur, har letat fel men inget hittat förrän idag. Insåg att jag måste kolla om den laddar när man kör. Mätte mellan polerna med motorn igång på lite över tomgång och vidare upp till ett par tusen varv... resultatet var nedslående, ungefär 10,2 volt laddar den. Om jag inte har fel borde den väl ladda runt 13,6 volt?
Någon som varit med om detta att laddreläet lägger av?