Som tidigare nämnt fick jag efter TVÅ MÅNADER 10 st. utav 28 st. beställda och betalade prylar.
I dag har jag ta meg faen fått de samma 10 prylarna EN GÅNG TILL!!?? :shock: :?:
Dra åt helvete för ett låtsas-firma!!
Moderator: Geronimo
He-he.. Jo tack för trösten Västerlanda!Västerlanda skrev:Sorry Orre
Du är en klok o befogat vulgär Man.![]()
![]()
Gör en lista så får du säkert avsättning för alla "dina" delar här på forumet
Kan även kontakta Mig direkt. Rätt delar o jag köper. :roll: :roll:
orre skrev:Nu har jag beställt från "CruiserCustomizing.com". Får se om det funkar bättre?.. Lagerbeholningen står direkt på hemsidan, och jag skrev innan jag beställde enligt Snakes recept för att försäkra meg om att dom faktiskt kunne leverera. Jag fikk svar om att de varerna jag ville ha fantes på lager och kunne sändas i löpet av en dag. -Upp till bevis!... :P
I dag fick jag mina prylar från "CruiserCustomizing"! Det tog altså (bara) 16 dagar... :?Wilda skrev:orre skrev:Nu har jag beställt från "CruiserCustomizing.com". Får se om det funkar bättre?.. Lagerbeholningen står direkt på hemsidan, och jag skrev innan jag beställde enligt Snakes recept för att försäkra meg om att dom faktiskt kunne leverera. Jag fikk svar om att de varerna jag ville ha fantes på lager och kunne sändas i löpet av en dag. -Upp till bevis!... :P
Har handlat av Cruiser Customizing flera gånger. Har egentligen bara positivt att säga om dom, snabba svar, inget strul, kanske haft liiite lång
leveranstid någon enstaka gång, men annars kan jag verkligen rekommendera dom.
snake skrev:Jag har handlat av HDL sedan 2003. Säkert för över 200.000 kr. ALDRIG någon endaste gång har det klickat. Allitid bra service och snabb leverans.
Det är min erfarenhet.