Jaaa bra. några timmar tillsammans där vore nice på fredag efter jobbet.
vilka hänger på då? julklappar nääää, julskål jaaaaa
återkom med plats mer exakt och tid 17,30-18tiden kanske Natural
annars kan vi ses på Hjälmaren I Årsta vid 17,30 tiden. där vi var tidigare, enkelt och bra
Nu är säsongen på G igen.
Lufta era däck ofta och kör med hjärna å tänk.
Ses utefter vägarna å på träffar
Hej Nesse
precis du har så rätt, vi ses vid Hjälmaren nu på lördag, strax söder om Örebro. puben ligger invid korsningen Örebro/Eskilstuna
vi syns vid 18tiden
Ta med GPSen så du hittar
Nu är säsongen på G igen.
Lufta era däck ofta och kör med hjärna å tänk.
Ses utefter vägarna å på träffar