På torsdag ses vi en stund vid Brostugan vid 18,30-19,00 tiden.
får väl tillägga om vädret tillåter då förstås.. snö å vatten kan vi vara utan tycker jag..
hall tummarna så ses vi där..

Nu är säsongen på G igen.
Lufta era däck ofta och kör med hjärna å tänk.
Ses utefter vägarna å på träffar
