Ryggstöd

Övriga diskussioner om och kring våra VTX-hojar. (tillbehör, utrustning, service, besiknting, handlare, tips, mm....)

Moderator: Geronimo

Användarens profilbild
Bobby
Guru prospect
Inlägg: 1068
Blev medlem: 25 feb 2008, 21:36
VTX-modell: VTX 1300, -06
Ort: Åkersberga, Svart VTX 1300S -06

Inlägg av Bobby »

Rättning: Jag har inte gjort något med sadeln. Enda jag gjort är nya forpinnar och ställde om själva styret till bekvämast läge.

Dina "inlånade" bilder av sissybars syns inte btw.
Håller helt klart med att hojen är snyggast utan passagerarpall och sadelväskor. Postväska är lätt snyggast!
Man kanske skulle bygga om en sadel och börja sälja till 1300. Går iofs att konvertera 1800 sadlar till 1300 med lite slip och svets.
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Användarens profilbild
Toolbox
VTX-Shopen
Inlägg: 637
Blev medlem: 20 dec 2005, 12:31
VTX-modell: vtx 1800 2002
Ort: VTX 1800c -02 Dyltabruk Örebro
Kontakt:

Inlägg av Toolbox »

Bobby skrev:Rättning: Jag har inte gjort något med sadeln. Enda jag gjort är nya forpinnar och ställde om själva styret till bekvämast läge.

Dina "inlånade" bilder av sissybars syns inte btw.
Håller helt klart med att hojen är snyggast utan passagerarpall och sadelväskor. Postväska är lätt snyggast!
Man kanske skulle bygga om en sadel och börja sälja till 1300. Går iofs att konvertera 1800 sadlar till 1300 med lite slip och svets.
hur många ska ni åka på cykeln orkar moppen med 1800 stycken :?:
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Inlägg av Orre »

Bobby skrev:Rättning: Jag har inte gjort något med sadeln. Enda jag gjort är nya forpinnar och ställde om själva styret till bekvämast läge.
Ok. Da var det väl någon annan jag såg som hade brukt en sykkel-sadel.. :P
Bobby skrev: Dina "inlånade" bilder av sissybars syns inte btw.
Takk for du sa ifra! Jag har inte lånat några bilder, men jag hade använt "åäö" i filnamnen... :oops:
Bild
Användarens profilbild
Bobby
Guru prospect
Inlägg: 1068
Blev medlem: 25 feb 2008, 21:36
VTX-modell: VTX 1300, -06
Ort: Åkersberga, Svart VTX 1300S -06

Inlägg av Bobby »

aha, cykelsadeln var som ett stöd som jag la i svanken bara. Efter att ha bytt pinnar så använder jag inte den. :D
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Skriv svar