newbee

Här vill vi gärna att både nya och gamla medlemmar presentera sig själva så att vi alla lär känna varandra lite bättre!

Moderator: Geronimo

power cruiser
Wannabe
Inlägg: 15
Blev medlem: 12 jul 2015, 20:24
VTX-modell: VTX 1800 2005
Ort: Halmstad

newbee

Inlägg av power cruiser »

God afton! Henke Nilsson här... handlade min VTX alldeles nyss. Röd 2005 1800.
Hade en kawa GTR 1400 före denna. ... är oerhört nöjd! För övrigt så bor jag i Halmstad. Välkomna att påhälsa om ni är i trakten eller behöver hjälp. Jobbar som kyltekniker o på fritiden lirar jag trummor. . Min 05:a har ett roadhouse slipon men saknar öppet filter. .. intresserad av tips på detta. .. Justerar hojen sig självt? Bränsleblandning ?

Bakdäcket är ett 170 däck. ...tar gärna tips på detta oxå. . Vill ha 200...o lurar på lägre profil som en kombo. .. tips på detta?

Även framflyttningskit är jag intresserad av.....
Sist men inte minst : kopplingen slirar. .. 3500 mil .. tips på vart jag handlar delar till detta mottages gärna. ...

Tja. . Detta var nog allt jag lurar på efter 4 dagars ägande :-)
Mvh Henke
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: newbee

Inlägg av Orre »

Trevligt Henke! :perfect:
Grattis till ny båge! Och välkommen! :drinks:

Dina frågor passar bäst under "Teknik" eller "Garage" rubrikerna! -Och om du gör ett sök (uppe till höger) så hittar du garanterat det du undrar över!
Garage-rubriken kommer du dock först till som betalande klubb-medlem.. ;) -Välkommen som sådan! :yes:

Jag flyttar dina frågor till Teknik.

/Orre 8)
Bild
Användarens profilbild
MC
Regionskontakt Södermanland
Inlägg: 1010
Blev medlem: 01 nov 2005, 13:16
VTX-modell: Laserblå 1800C-02
Ort: ESKILSTUNA

Re: newbee

Inlägg av MC »

Bra jobbat Orre.
Välkommen till oss Henke P.C
8)
M C
Honda VTX 1800C-02
Victory Hammer S-07


Keep The Streets Empty For Me!
power cruiser
Wannabe
Inlägg: 15
Blev medlem: 12 jul 2015, 20:24
VTX-modell: VTX 1800 2005
Ort: Halmstad

Re: newbee

Inlägg av power cruiser »

Man tackar! Betalande medlem låter som nåt för mig. Ska kolla närmare på detta!

jag har hojat sen 1992 och hoppas kunna bidra med något framöver. Har skruvat med alla mina hojar och samlat på mig massor av erfarenhet :good:
Användarens profilbild
MC
Regionskontakt Södermanland
Inlägg: 1010
Blev medlem: 01 nov 2005, 13:16
VTX-modell: Laserblå 1800C-02
Ort: ESKILSTUNA

Re: newbee

Inlägg av MC »

power cruiser skrev:Man tackar! Betalande medlem låter som nåt för mig. Ska kolla närmare på detta!

jag har hojat sen 1992 och hoppas kunna bidra med något framöver. Har skruvat med alla mina hojar och samlat på mig massor av erfarenhet :good:

Kul, första steget för alla medl. är alltid att bidra med en liten Avg. (ca. 85 öre/dag).
Och detta betalas igen varje år ("med råge") när man anmäler sig till våran suveräna årsträff någonstans i landet.
Anmäl, bet. sätt upp en albumprofil & lägg upp lite bra/goa bilder så har du bidragit stort av din själ å hjärta.
:good:
M C
Honda VTX 1800C-02
Victory Hammer S-07


Keep The Streets Empty For Me!
Skriv svar