newbee

Här vill vi gärna att både nya och gamla medlemmar presentera sig själva så att vi alla lär känna varandra lite bättre!

Moderator: Geronimo

power cruiser
Wannabe
Inlägg: 15
Blev medlem: 12 jul 2015, 20:24
VTX-modell: VTX 1800 2005
Ort: Halmstad

newbee

Inlägg av power cruiser »

God afton! Henke Nilsson här... handlade min VTX alldeles nyss. Röd 2005 1800.
Hade en kawa GTR 1400 före denna. ... är oerhört nöjd! För övrigt så bor jag i Halmstad. Välkomna att påhälsa om ni är i trakten eller behöver hjälp. Jobbar som kyltekniker o på fritiden lirar jag trummor. . Min 05:a har ett roadhouse slipon men saknar öppet filter. .. intresserad av tips på detta. .. Justerar hojen sig självt? Bränsleblandning ?

Bakdäcket är ett 170 däck. ...tar gärna tips på detta oxå. . Vill ha 200...o lurar på lägre profil som en kombo. .. tips på detta?

Även framflyttningskit är jag intresserad av.....
Sist men inte minst : kopplingen slirar. .. 3500 mil .. tips på vart jag handlar delar till detta mottages gärna. ...

Tja. . Detta var nog allt jag lurar på efter 4 dagars ägande :-)
Mvh Henke
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: newbee

Inlägg av Orre »

Trevligt Henke! :perfect:
Grattis till ny båge! Och välkommen! :drinks:

Dina frågor passar bäst under "Teknik" eller "Garage" rubrikerna! -Och om du gör ett sök (uppe till höger) så hittar du garanterat det du undrar över!
Garage-rubriken kommer du dock först till som betalande klubb-medlem.. ;) -Välkommen som sådan! :yes:

Jag flyttar dina frågor till Teknik.

/Orre 8)
Bild
Användarens profilbild
MC
Regionskontakt Södermanland
Inlägg: 1010
Blev medlem: 01 nov 2005, 13:16
VTX-modell: Laserblå 1800C-02
Ort: ESKILSTUNA

Re: newbee

Inlägg av MC »

Bra jobbat Orre.
Välkommen till oss Henke P.C
8)
M C
Honda VTX 1800C-02
Victory Hammer S-07


Keep The Streets Empty For Me!
power cruiser
Wannabe
Inlägg: 15