Forumet år tyst!

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Forumet år tyst!

Inlägg av Martin »

Och finns det ingen som har nått att tjöta om, själv så är jag mållös, kan det ha med vädret att göra? Eller är ni bara ute och åker på edra goa VTX:er och gosar ER? Mera info om vad ni gör, själv så stapplar jag omkring och bara önskar att jag kommer upp och kan köra snart!

/Martin
Användarens profilbild
mattin
Regionskontakt Västra Götaland
Inlägg: 865
Blev medlem: 24 aug 2006, 22:35
VTX-modell: VTX1800F,2006
Ort: Göteborg

Re: Forumet år tyst!

Inlägg av mattin »

Jepp;;;;17 mil i Lördags på hojen i övrigt e de jobb och familj....inget...annat ...
jo förresten...var med min 8 åriga dotter (och övriga familjen ) på Liseberg i fredags för att
Kolla på Eric Saade.. :oops:...Vad gör man inte för sina barn....!

/Mattin
VTX1800F
Schassen

Re: Forumet år tyst!

Inlägg av Schassen »

Jag har inget nytt att tillägga, så jag väntar på att andra skall skriva först så kanske jag svarar. I tillägg känner jag behov av att inte skriva så mycket som jag har gjort under år 1. Har inte varit ute med hojen mycket alls, mest för att det regnar när jag är ledig men även för att jag jobbar roterande 4-skift. Nu är jag ledig i en vecka, så då planerar jag att sticka ut med hojen lite, bl.a. för att studera den tilltänkta vägen för den hemliga resa som jag tänker föreslå dem som vill hänga med. Hoppas bara på lite uppehåll från regnet.
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Forumet år tyst!

Inlägg av Nesse »

Kömpis, 80 mil i helgen, minst 50 av dessa i regn, lite stel i fingrarna då for att skriva :). Ps min guddotter kom fredags och jag fick träffa henne för första gången i går :)...
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Schassen

Re: Forumet år tyst!

Inlägg av Schassen »

Nesse skrev:Kömpis, 80 mil i helgen, minst 50 av dessa i regn, lite stel i fingrarna då for att skriva :). Ps min guddotter kom fredags och jag fick träffa henne för första gången i går :)...

Det var väl kul... att träffa din guddotter menar jag. Att köra i regn är ju mindre kul förståss.
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Forumet år tyst!

Inlägg av Västerlanda »

Nesse skrev:Kömpis, 80 mil i helgen, minst 50 av dessa i regn, lite stel i fingrarna då for att skriva :). Ps min guddotter kom fredags och jag fick träffa henne för första gången i går :)...

STACkARS BARN :cry: :cry:

Få se Sin Gudfar första gången, Blåfrusen o Pissevåt..... :roll: :roll: :roll:

Alltid så trevlige.....
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Forumet år tyst!

Inlägg av Nesse »

Västerlanda skrev: STACkARS BARN :cry: :cry:

Få se Sin Gudfar första gången, Blåfrusen o Pissevåt..... :roll: :roll: :roll:

Alltid så trevlige.....
Hon bara log och var så glad :-)
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Skriv svar