black beast 336 visningarFrån: nesse (mån 25 maj 2009 15.54.48)
wohoo, besiktningen avklarad snart då?
Från: TB (mån 25 maj 2009 23.26.20)
Framskärm och baklyse monterat i kväll besiktning i morgon 10.00
Från: TB Lycklig (tis 26 maj 2009 13.39.39)
Besiktad i dag hos SFRO utan anmärkningar :-)
Från: Geronimo (tis 26 maj 2009 15.43.40)
Grattis till häftigt bygge och till lyckad besiktning. Kul att få se den på Tjörn
Från: TB (tis 26 maj 2009 15.56.48)
det går nog åt hel....
transportstyrelsen ska ha 1 vecka på sig för pappersformalia innan jag får boka tid för reg.besiktning :-(
Från: Busslasse (fre 29 maj 2009 11.41.19)
grattis till ett snygg vtxtrike. hoppasden blir reg.bes, så man får se den på träffen.
Första bygget i Sverige 321 visningarFrån: M C (ons 10 jun 2009 16.12.20)
Och kanske det sista...
280 visningar
279 visningar
237 visningar
237 visningar
231 visningar
223 visningar
167 visningar
164 visningar
163 visningar
160 visningar
154 visningar
154 visningar
152 visningar
150 visningar
148 visningar
144 visningar
143 visningar
143 visningar
133 visningar
132 visningar
132 visningar
TEST131 visningar
129 visningar
2x 335 128 visningar
Fru Jelbe Caddes racer 127 visningarFrån: TB (mån 14 maj 2007 21.12.06)
Hon ska åka VTX nästa sommar
Från: Frågande (tis 15 maj 2007 19.38.40)
Shadow? är jag på rätt hemsida?
Från: TB (tor 24 maj 2007 07.59.09)
ser du inte backspegeln och hantaget på VTXen
Caddes premiär tur 126 visningar
126 visningar
125 visningar
caddes VTX125 visningarFrån: ALBA (sön 16 sep 2007 21.52.10)
GRATTIS CADDE !!
Hoppas att du kommer att trivas med hojen. Den ser jättefin ut på bilden
Från: Ryssen (mån 17 sep 2007 08.10.36)
Grattis Cadde!!!!
Från från Häng o rund till fullvärdig medlem på 3 månader.
Nu får Karro öka...............
Från: TB (mån 17 sep 2007 20.44.26)
fel färg svart ska det vara :-)
Från: Micke (ons 19 sep 2007 19.44.17)
Den ser ju jättefin ut. Grattis!!!
O, så är det en 1300.
SÅ JÄVLA GÖTT!!!
Från: Peo (tor 25 okt 2007 20.10.49)
Röd å fin, grattis till en snygg hoj.