black beast 330 visningarFrån: nesse (mån 25 maj 2009 15.54.48)
wohoo, besiktningen avklarad snart då?
Från: TB (mån 25 maj 2009 23.26.20)
Framskärm och baklyse monterat i kväll besiktning i morgon 10.00
Från: TB Lycklig (tis 26 maj 2009 13.39.39)
Besiktad i dag hos SFRO utan anmärkningar :-)
Från: Geronimo (tis 26 maj 2009 15.43.40)
Grattis till häftigt bygge och till lyckad besiktning. Kul att få se den på Tjörn
Från: TB (tis 26 maj 2009 15.56.48)
det går nog åt hel....
transportstyrelsen ska ha 1 vecka på sig för pappersformalia innan jag får boka tid för reg.besiktning :-(
Från: Busslasse (fre 29 maj 2009 11.41.19)
grattis till ett snygg vtxtrike. hoppasden blir reg.bes, så man får se den på träffen.
Första bygget i Sverige 317 visningarFrån: M C (ons 10 jun 2009 16.12.20)
Och kanske det sista...
276 visningar
272 visningar
234 visningar
230 visningar
227 visningar
218 visningar
163 visningar
161 visningar
160 visningar
153 visningar
151 visningar
149 visningar
148 visningar
147 visningar
145 visningar
138 visningar
138 visningar
137 visningar
130 visningar
130 visningar
130 visningar
TEST128 visningar
127 visningar
Caddes premiär tur 124 visningar
2x 335 124 visningar
Fru Jelbe Caddes racer 123 visningarFrån: TB (mån 14 maj 2007 21.12.06)
Hon ska åka VTX nästa sommar
Från: Frågande (tis 15 maj 2007 19.38.40)
Shadow? är jag på rätt hemsida?
Från: TB (tor 24 maj 2007 07.59.09)
ser du inte backspegeln och hantaget på VTXen
123 visningar
122 visningar
caddes VTX121 visningarFrån: ALBA (sön 16 sep 2007 21.52.10)
GRATTIS CADDE !!
Hoppas att du kommer att trivas med hojen. Den ser jättefin ut på bilden
Från: Ryssen (mån 17 sep 2007 08.10.36)
Grattis Cadde!!!!
Från från Häng o rund till fullvärdig medlem på 3 månader.
Nu får Karro öka...............
Från: TB (mån 17 sep 2007 20.44.26)
fel färg svart ska det vara :-)
Från: Micke (ons 19 sep 2007 19.44.17)
Den ser ju jättefin ut. Grattis!!!
O, så är det en 1300.
SÅ JÄVLA GÖTT!!!
Från: Peo (tor 25 okt 2007 20.10.49)
Röd å fin, grattis till en snygg hoj.