Från: Snake (tor 1 okt 2009 23.11.12)
Provkörning på Barkarby MC-dagar. Grymt vrid måste jag säga, men det är ingen VTX. Blir inget köp av Rocket.
290 visningar
286 visningar
238 visningar
Nu ska du få åka lilla gubben,Swe,Snake Å-boda 229 visningar
225 visningar
219 visningar
219 visningar
Snake VTX på Åland 2005218 visningar
Ny ormskinnslack 209 visningar
206 visningar
205 visningar
203 visningar
193 visningar
Krypvinnare!186 visningarFrån: Nesse (mån 8 jun 2009 18.43.59)
Ja nu slipper vi väl allt tjafs om vilken hoj som går snabbast och saktast?
185 visningar
Krypfinal182 visningarFrån: M C (ons 10 jun 2009 15.45.05)
Har du full gas nu??
181 visningar
Tank179 visningarFrån: Ryssen (tis 23 maj 2006 12.25.23)
Ser ju riktigt brutalt ut.
Snyggt