Från: Snake (tor 1 okt 2009 23.11.12)
Provkörning på Barkarby MC-dagar. Grymt vrid måste jag säga, men det är ingen VTX. Blir inget köp av Rocket.%16 %832 %2011
Krypfinal182 visningarFrån: M C (ons 10 jun 2009 15.45.05)
Har du full gas nu??%16 %832 %2011
Tank179 visningarFrån: Ryssen (tis 23 maj 2006 12.25.23)
Ser ju riktigt brutalt ut.
Snyggt%16 %832 %2011
171 visningar%16 %831 %2011
181 visningar%16 %831 %2011
219 visningar%16 %831 %2011
Krypvinnare!186 visningarFrån: Nesse (mån 8 jun 2009 18.43.59)
Ja nu slipper vi väl allt tjafs om vilken hoj som går snabbast och saktast?%16 %831 %2011
205 visningar%16 %831 %2011
165 visningar%16 %831 %2011
174 visningar%16 %831 %2011
Ny ormskinnslack 209 visningar%16 %831 %2011
Nu ska du få åka lilla gubben,Swe,Snake Å-boda 229 visningar%16 %831 %2011