Från: Nesse (tor 21 jun 2007 16.19.56)
Den här raggningspliken skulle man vilja höra... hmm, eller kanske inte... Kåm igän nu Schwe och dra dina hischtorier, schkål...
Från: ALBA (sön 24 jun 2007 19.00.14)
Jag tycker mer att det påminner om Min fruh vhöstår mej inte.
iofhörsech, der gjöör ingen !!1
Från: SWE (mån 6 aug 2007 21.37.47)
"Jag vet att du vill men jag har fru hemma gumman"...