Fot o hälväxel

Ett forum för allt möjligt tekniksnack kring VTX 1300 och VTX 1800.

Moderator: Toolbox

Christer

Fot o hälväxel

Inlägg av Christer »

:roll: När man har fotpinnar har man ju möjligheten att justera växelpedalen upp eller ner. Är det samma möjlighet när man har fotplattor? Kan inte hitta detta någonstans och det hade varit bra att i början kunna växla som man är van vid. Om det blir kris, kan man byta till fotpinnar?
klasse

Inlägg av klasse »

Det är inte så stor skillnad, jag växlar upp och ner med främre foten och använder aldrig hälen, jag hadde en 750 shadow innan och den var det pinnar på men det är mycket gooare med plator även om jag tycket det är coolare med pinnar.
Christer

Fot o hälväxel

Inlägg av Christer »

:D Fick en test av en polare mellan HD, Dragstar,Wildstar,VTX1300,den enda dom klagade på med fotplattor var VTX,dom kom inte under med foten när dom växlade uppåt men dom kanske hade skogsstövlarna på.
klasse

Inlägg av klasse »

HE HE.. jag har storlek 45 "VACKER BLOMMA HAR OFTA STORA BLAD" :lol:
Det ända jag tyckte var att den var för kort uttåt, i början var det lite svårt men nu går det som en dans :D
Christer

Tå och hälväxel

Inlägg av Christer »

:oops: Ursäkta,VL1500 ska det vara inte Dragstar i testen.
Micke

Inlägg av Micke »

klasse skrev:Det är inte så stor skillnad, jag växlar upp och ner med främre foten och använder aldrig hälen, jag hadde en 750 shadow innan och den var det pinnar på men det är mycket gooare med plator även om jag tycket det är coolare med pinnar.
Jag instämmer!
Skriv svar