JAG HÅLLER MED. Kanske det inte blir någon större runda i år, när det är som det är. Måste bara göra en besiktning snart om det släpper på restriktionerna, så man kan ta en tur. Ha det gött ALLA och hoppas vi kan ses som vanligt i en snar framtid, utan handsprit och munskydd.
4/4.
Nu har även Jag varit på tur till macken och då såg jag att min mätarställning var 5.8888
Kallt, Blåsigt och grusdamm.
Längtar till sommaren. ( skulle ha köpt hojfirman i Key west Fl. i USA 2006 )
Min gick svindåligt. Hostade och funkade bara med choken på.
Fick rensa ut tanken och rengöra förgasaren. Tror att munstycket för låga varv var igensatt och soppan gammal.
Nu går den som den ska igen. Phew!
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Tog en tur till Knivsta och tillbaka förra torsdagen, men då åkte jag VFR...
Ja gammal soppa ställer till det, men rent teoretiskt så täpper ju bensinkranen till oavsett ifall du vridit av den eller ej, så det kanske bara var en massa kondensvatten som ställde till det (pollenallergisk mc kanske?)
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::--- VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Rensade ut gammal soppa för att vara säker på bra förbränning. Kranen täpper till oavsett så jag använde hävert men sen skruvade jag ur kranen när tanken var lös. Förgasaren kan man göra rent utan att ta loss den helt, bara lossa den så man kan öppna botten.
Men det var nog skit i munstycket som gjorde det. Varvade jag upp så gick den bra på båda. De är så små och sätter lätt igen.
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy