Nesses review

Här vill vi gärna att både nya och gamla medlemmar presentera sig själva så att vi alla lär känna varandra lite bättre!

Moderator: Geronimo

Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4388
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Nesses review

Inlägg av Nesse »

Tjaba alla mc-lovers :-)

Tänkte bara skriva lite om mig och att jag fortfarande har kvar min VTX 1300 och att jag fortfarande bullrar runt med den, men mest finåkning nuförtiden. Efterhand som intresset för mc-åkning utvecklats och andra intressen tillkommit så blir den inte högsta prioritet längre, men det är väl ok tänker jag. Just nu kör jag mest med min nyaste, 2016 års VFR 800 Crossrunner. Den fick ersätta min XL Varadero i fjol, vilket var en väldigt trevlig hoj det med. Min VTR1000F finns kvar i garaget, avställd i år dock, känner att den hinner jag inte med i år. Hoppas att gränsen mot Norge öppnas i sommar så man kan åka en sväng där i år. Har lite funderingar på Nord Norge, typ uppåt Narvik, men får se. Annars så är det mest runt Jotunheimen (strax söder om) och upp mot Trondheim jag farit. Men Telemark har varit välbesökt också, mycket tack vare den trevlige Orre som bor i Tönsbergstrakten :-). I Norge blir man nog aldrig besviken på utsikten...


Som sagt, andra intressen som blommat upp de sista åren är MTB, där jag råkat bli ledare för en vuxengrupp i en lokal förening. I Kilsbergen finns många fina vandrings- och cykelleder och jag tar er gärna med på en cykeltur, eller vandring, där om ni har tid och lust.

Hoppas vi ses på vägarna i sommar detta eländiga Corona-år anno 2020 då vi inte fick till en årsträff... man kanske, kanske nån lite träff ändå?

:drinks:
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin