Sida 1 av 1
Samåkning från väst till årets Hojrock ?
Postat: 03 jul 2014, 10:09
av Dansken
Hej
Någon mer än jag som skall till Västervik - Synka samåkning ?
Tänkte sticka torsdag den 24 juli på morgon/förmiddag. Åka soft på tvärs av Svea Rike :-)
//Dansken
Re: Samåkning från väst till årets Hojrock ?
Postat: 04 jul 2014, 07:42
av best
Hej
Vi blir några från viskafors som kommer att åka ner på fm torsdag,
vi kan höras längre fram när man vet väder o så.
Benny
Re: Samåkning från väst till årets Hojrock ?
Postat: 21 jul 2014, 07:37
av Dansken
Hej Benny
Har ni bestämt väg ner till Västervik ?
Ses på vägen någonstans eller att vi möter upp er på hemmaplan ?
Vi starter i Göteborg
Hälsningar
//Jens & Tina
Re: Samåkning från väst till årets Hojrock ?
Postat: 21 jul 2014, 15:35
av Orre
Halloj!
Jag, Sissel och två av våra grabbar åker ner till Benny
o Mari på onsdagen.
Sen hakar vi bara på den tid och vägval Viskafors - Västervik ni lokal-kända bestämmer!
Ska bli kul detta här!
/Orre
Re: Samåkning från väst till årets Hojrock ?
Postat: 21 jul 2014, 15:36
av best
Hej vi åker Jönköping Eksjö Västervik men vi har inte bestämt tid ännu. Lämpligast är väl om vi träffas i borås
Re: Samåkning från väst till årets Hojrock ?
Postat: 21 jul 2014, 16:59
av Dansken
Toppen Benny
Vi hörs om samlingsplats o tid.
Mitt nummer är 0761-665050
//Jens