Sida 1 av 1

Samåkning från väst till årets Hojrock ?

Postat: 03 jul 2014, 10:09
av Dansken
Hej

Någon mer än jag som skall till Västervik - Synka samåkning ?

Tänkte sticka torsdag den 24 juli på morgon/förmiddag. Åka soft på tvärs av Svea Rike :-)

//Dansken

Re: Samåkning från väst till årets Hojrock ?

Postat: 04 jul 2014, 07:42
av best
Hej

Vi blir några från viskafors som kommer att åka ner på fm torsdag,
vi kan höras längre fram när man vet väder o så.

Benny

Re: Samåkning från väst till årets Hojrock ?

Postat: 21 jul 2014, 07:37
av Dansken
Hej Benny

Har ni bestämt väg ner till Västervik ?

Ses på vägen någonstans eller att vi möter upp er på hemmaplan ?

Vi starter i Göteborg

Hälsningar

//Jens & Tina

Re: Samåkning från väst till årets Hojrock ?

Postat: 21 jul 2014, 15:35
av Orre
Halloj!

Jag, Sissel och två av våra grabbar åker ner till Benny o Mari på onsdagen.
Sen hakar vi bara på den tid och vägval Viskafors - Västervik ni lokal-kända bestämmer! :teeth:

Ska bli kul detta här! :cheers:
/Orre

Re: Samåkning från väst till årets Hojrock ?

Postat: 21 jul 2014, 15:36
av best
Hej vi åker Jönköping Eksjö Västervik men vi har inte bestämt tid ännu. Lämpligast är väl om vi träffas i borås

Re: Samåkning från väst till årets Hojrock ?

Postat: 21 jul 2014, 16:59
av Dansken
Toppen Benny

Vi hörs om samlingsplats o tid.

Mitt nummer är 0761-665050

//Jens