Fredagen åkte vi en tur på ca 35mil, bl.a. över Sveriges högst belägna allmänna väg, kalfjället Flatruet
Lördagens åkning gick mot Ånge, men jag valde en egen tur, Klövsjö, Vemdalen, Sveg då jag ville passa på att åka i fjällnära natur. Skog har vi ju i Sandviken också.
Hog Valley mc som arrangerat det hela var mycket gästvänliga, och hade ordnat en kul fest på lördagskvällen
En träff jag varmt kan rekommendera. Jag kommer helt klart återvända
