Aldrig mer punktering?

Övriga diskussioner om och kring våra VTX-hojar. (tillbehör, utrustning, service, besiknting, handlare, tips, mm....)

Moderator: Geronimo

Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Aldrig mer punktering?

Inlägg av Raffe Gbg »

En superbra grej verkar det vara för alla med slanglösa däck (tyvärr tillhör jag inte den kategorin, liksom dom flesta som har ekrade hjul). En spray som ser till att man aldrig någonsin behöver oroa sig för punktering. Man sprayar i lösningen innan däcket läggs på fälgen, inga akutsituationer vid vägkanten således. Än är RhinoTire tydligen svårt att få tag i här hemma i Sverige, men om det inte är DDT eller nåt annat skit i sprayen lär det komma snart.
Kolla det bifogade videoklippet, det är faktiskt helt otroligt! För bra för att vara sant? Frågan är väl hur många år det funkar. :thinking: Raffe

http://bytbil.com/nyheter/nvhzskyg
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Aldrig mer punktering?

Inlägg av Västerlanda »

Ser ju Bra ut............ Men det gjorde detta oxå http://www.youtube.com/watch?v=npXauO-XrTQ

Visade sig senare att inte fungera alls. Norrmännen bara luras :)) :)) :)) :)) :)) :peace: :peace:
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: Aldrig mer punktering?

Inlägg av Orre »

Ja det ser ju verkligen för bra ut för att vara sant! :eek1:
Bild
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Aldrig mer punktering?

Inlägg av Raffe Gbg »

Västerlanda skrev:Ser ju Bra ut............ Men det gjorde detta oxå http://www.youtube.com/watch?v=npXauO-XrTQ

Visade sig senare att inte fungera alls. Norrmännen bara luras :)) :)) :)) :)) :)) :peace: :peace:
Den där lackpennan har man ju sett på tv-shop, och alla riktiga lackerare får både krupp och kraftigt förhöjt blodtryck om man nämner skiten. Och angående luriga norrmän - Orre är SVENSK, det påpekade han noga för mig på senaste träffen. När han kom med en snilleblixt så Geronimo lyckades byta batteriet på Yvonnes krånglande HD. Jag kommenterade: det ska vara en norrman till att komma på den lösningen ... Orre blängde lite och sa, med visst eftertryck: Jag är SVENSK! :drinks:
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: Aldrig mer punktering?

Inlägg av Orre »

Ha ha ha!!... :laugh: Gott du har fått med dig det Raffe! :clap:
Bild
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Aldrig mer punktering?

Inlägg av Västerlanda »

Raffe Gbg skrev:
Västerlanda skrev:Ser ju Bra ut............ Men det gjorde detta oxå http://www.youtube.com/watch?v=npXauO-XrTQ

Visade sig senare att inte fungera alls. Norrmännen bara luras :)) :)) :)) :)) :)) :peace: :peace:
Den där lackpennan har man ju sett på tv-shop, och alla riktiga lackerare får både krupp och kraftigt förhöjt blodtryck om man nämner skiten. Och angående luriga norrmän - Orre är SVENSK, det påpekade han noga för mig på senaste träffen. När han kom med en snilleblixt så Geronimo lyckades byta batteriet på Yvonnes krånglande HD. Jag kommenterade: det ska vara en norrman till att komma på den lösningen ... Orre blängde lite och sa, med visst eftertryck: Jag är SVENSK! :drinks:

Vet inte vad Jag ska tro i den frågan :thinking: :thinking:
Han uppträder offentligt så HÄR
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Användarens profilbild
Totte
Regionskontakt Dalarna
Inlägg: 373
Blev medlem: 16 nov 2007, 07:38
VTX-modell: VTX 1800, 2006 mattsvart. Honda VFR1200f, 2010 Röd
Ort: Ludvika, Dalarna

Re: Aldrig mer punktering?

Inlägg av Totte »

Kolla det bifogade videoklippet, det är faktiskt helt otroligt! För bra för att vara sant? Frågan är väl hur många år det funkar. :thinking: Raffe

http://bytbil.com/nyheter/nvhzskyg[/quote]


Vilken grej var kan man få tag i detta??

Frågan är väl, hur många år åker du på dina däck :))
Användarens profilbild
MC
Regionskontakt Södermanland
Inlägg: 1010
Blev medlem: 01 nov 2005, 13:16
VTX-modell: Laserblå 1800C-02
Ort: ESKILSTUNA

Re: Aldrig mer punktering?

Inlägg av MC »

Kanonbra! Nu kan man äntligen skruva in sina egna dubbar och åka året runt. :clap:
Honda VTX 1800C-02
Victory Hammer S-07


Keep The Streets Empty For Me!
Skriv svar