Sida 1 av 1

Sidoåpor efterlyses..

Postat: 13 jun 2012, 19:42
av Knodden
Hallå boys and girls!

Nu efter träffen snurrar tankarna snabbare än vanligt om saker man kan göra med hojen.
En sak som jag inte blir riktigt klok på är vart och OM det går att få tag på de sidokåporna som jag tror bla Snake och Joe har.
Tror de kan heta Switchblades eller ngt i den stilen. Har kikat på HDL, men utan resultat,

Någon som vet vart det finns eller ngn kanske har liggandes??
// Knodden

Re: Sidoåpor efterlyses..

Postat: 13 jun 2012, 20:22
av Toolbox
Knodden skrev:Hallå boys and girls!

Nu efter träffen snurrar tankarna snabbare än vanligt om saker man kan göra med hojen.
En sak som jag inte blir riktigt klok på är vart och OM det går att få tag på de sidokåporna som jag tror bla Snake och Joe har.
Tror de kan heta Switchblades eller ngt i den stilen. Har kikat på HDL, men utan resultat,

Någon som vet vart det finns eller ngn kanske har liggandes??
// Knodden

jag beställde via MTL så kolla med Mattias vet att leveranstiden vart lång
han som är säljare i USA för dom vill inte skicka till Sverige så han fick skicka dom till Sumox som skicka det vidare :o

ska kolla på jobbdatorn om jag har adressen kvar

TB