Kategoriregler
Detta är en gästbok. Här kan du komma i kontakt med andra VTX-ägare, men gästboken är inte avsedd till att söka svar på eller besvara teknikfrågor, etc. Låt gästboken vara just en gästbok.
tjenare på er alla . . .jag håller på med mc kortet nu ( snart klar ) hoppas jag , haha , , å hojen jag har köpt är en vtx 1800 2007a . .sicken jävla hoj säger jag bara . förälskad direkt när jag testa den . så nu står den å väntar på mig . . . .jag säger bara vtx är en riktigt hoj,,,,, intrudern är ingeting jämnfört med vtx . . mvh
Läste nånstans att man inte skall ha "teknikdiskussioner" i gästboken ,, men jag
är iallafall helnöjd med M1800'n från 2009.
Helt OK att både "customåka" och "sportåka" på, beroende på sällskapet man åker i.
Nu har jag ju bara testat "en röd" VTX,, och den vinner väl i BLÄNK och LJUD, och så
har jag hört att "klubben deras" ordnar fina "Träffar"...
@ ny här. Grattis med värsting-hojen! Ta nu och fixa ett medlemskap också så vi kan gratulera dig med körkort snart!
@ Hisings Mange. Jo du ska få se!!
Ska bli kul att fin-studera din hoj också! Den har ju både vrid, hästar och kommer färdig med 240 sula! -Men det var ju det där med looken och klubben då... Vi får väl se hur länge du klarar dig utan VTX?...
Grisfållan kommer att ligga 7 km från oss så om du står där
Kommer du garanterat hinna nyktratill mellan körningarna. Förra året
Hadde ni med er en symaskin, kommer den med i år oxså?
I så fall kanske Åsa gänget kan brodera lite märken