Ny tråd för roliga stories.....

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Västerlanda »

Fredagsfräckis !!


En nyfiken man går med i en nudistklubb, han skriver in sig, tar av sig kläderna och börjar strosa runt lite på området.
Efter en stund får han syn på en yppig blondin vilket resulterar i att han får ett praktstånd.
Blondinen: - Ville du mig något?
Mannen: - Nej jag kom precis...
Blondinen: - Du måste vara ny här. Enligt våra lagar här betyder ståndet att du kallar på mig och vill ha sex med mej, vartefter hon lägger sig ner och låter mannen ha sex med henne.
Efter akten går den rödblossige mannen in i bastun sätter sig.
Han är otroligt nöjd med sitt medlemskap, så nöjd att han lyfter på sin ena skinka och släpper en fjärt.
Då kliver en riktigt stor och muskulös man fram till honom.
Muskulöse mannen: - Ville du mig något?
Mannen: - Nej jag kom precis...
Muskulöse mannen: - Du måste vara ny här. Enligt våra lagar betyder fjärten att du kallar på mej och vill ha sex med mig! Varefter han kastar omkull mannen och trycker in den i krysset.
Efter akten rusar mannen tillbaka till receptionen.
- Här!!! Ta tillbaka medlemskortet och nyckeln och behåll de 5000 kr jag betalt.
Receptionisten: - Men herrn ni har ju bara hunnit se en bråkdel av våra aktiviteter.-
- Lyssna nu fröken, jag är en man på 55 år. Jag får stånd 1 gång i månaden, men jag fjärtar 14 gånger om dagen, så NEJ TACK!!!!!
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Nesse »

Ha ha ha Västerlanda, empirin har talat!
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Västerlanda »

Nesse skrev:Ha ha ha Västerlanda, empirin har talat!


Eftersom Jag ännu inte uppnått 55, är ovanstående frekvenser inverterade :drinks: :drinks:
Senast redigerad av Västerlanda den 08 okt 2011, 16:17, redigerad totalt 1 gånger.
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Nesse »

:drinks:
Jag kontrar med en dålig:

Det var ett medelålders par som tyckte livet började bli ganska trist och tråkigt. De bestämde sig därför att de skulle liva upp vardagen lite och gick till bolaget och köpte en dyr flaska vin. Sen gick de och köpte sig lite goda räkor med tillbehör som de gick hem och dukade upp och sen satte de sig till bords. Efter en liten stund fick de se ett UFO som landade i deras trädgård, och båda rusade till fönstret. Ut ur UFO:t kom en manlig och en kvinnlig utomjording. Mannen tittade på frun och sa:
- Ska vi bjuda in dem?
- Ja, det gör vi! sa frun.
Utomjordingarna kom in och satte sig och åt av det som bjöds. Mannen såg på frun och frågade med glimten i ögat:
- Vad säger du om att byta partner?
- Ja, kanske det... svarade frun.
Sagt och gjort, frun i huset och den manliga utomjordingen gick upp i sovrummet och mannen och den kvinnliga utomjordingen stannade nere. Frun och den manliga utomjordingen klädde av sig. Hon tittade på utomjordingen och utbrast:
- Är den inte lite väl liten!?
- Jaså? säger utomjordingen och vred på sitt högra öra, då började den växa och blev precis lagom lång.
- Men är den inte lite väl smal, säger frun?!
- Jaså, säger utomjordingen och vred på sitt vänstra öra och i ett nafs växte den till sig och blev till belåtenhet. Natten gick och morgonen kom. Frun i huset gick ner för trappan och i köket mötte hon sin man som frågade hur natten hade varit.
- Helt underbar, svarar frun. Hur var din?
- Det ska jag säga dig, att aldrig mer en utomjording! Hon höll ju för fan på att vrida öronen av mig!
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
moberg
Oinvigd mästare
Inlägg: 411
Blev medlem: 28 sep 2005, 16:30
VTX-modell: Vtx 1800c Steelgrey
Ort: Vårgårda

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av moberg »

En man kommer in i en affär och förklarar för den kvinnliga expediten att han är där för att köpa tamponger till sin fru. Expediten säger till honom att de finns längst ner i affären. Mannen tackar och går ner till det ställe tampongerna finns.
Några minuter senare kommer mannen tillbaka med en stor påse bomull och toapapper och vill betala.
Den kvinnliga expediten frågar undrande:
- Jag trodde du var här för att köpa tamponger till din fru? :thinking:
Då svarade mannen:
- Du förstår det är så här, att igår när jag bad min fru att köpa en limpa cigaretter, kom hon hem med ett paket tobak och ett paket filter. Så jag tänkte, måste jag rulla mina, så ska fan hon också få göra det! :))
Jag har förstått att gräset är alltid grönare där jag vattnar det.
Schassen

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Schassen »

Det var en norsk lärling som var hos en smed. Smeden sa: När jag lägger järnet på städet står du klar med stora hammaren. När jag nickar med huvudet, slår du till det. Smeden blev 32 år gammal.

__________________________________________________________________________________________________

Efter mikrokirurgernas konferens i New York satt de ledande kirurgerna och drack. De blev aspackade och började tänka på sina största triumfer.

En australiensisk kirurg berättade: Vi fick in en kille som klämde sig i en press vid ett tryckeri förra året. Allt som var kvar var lillfingret. Vårt lag av kirurger konstruerade en ny hand, byggde en ny arm och en ny kropp, så att när han till slut återgick till arbetet blev han så effektiv att ha gjorde fem personer arbetslösa.

Det är väl ingenting, sa en amerikansk kirurg. Vi hade en arbetare som fastnade i en kärnreaktor. Allt som blev kvar var håret. Vi konstruerade en ny skalle, en ny kropp och nya organ och skickade honom tillbaka till arbetslivet. Han blev så effektiv att han gjorde 50 personer arbetslösa.

Den svenske kirurgen ville inte vara sämre: En dag när jag var ute och gick kände jag lukten av en fis. Jag tog fisen till sjukhuset i en skräppose, släppte den på bordet och började jobba. Först slog vi in fisen i ett rövhål, byggde nya skinkor, satte fast en kropp på ena änden och ben på andra änden. Till slut blev det en man som heter Göran Persson och han gjorde ett helt djävla land arbetslöst.
Användarens profilbild
moberg
Oinvigd mästare
Inlägg: 411
Blev medlem: 28 sep 2005, 16:30
VTX-modell: Vtx 1800c Steelgrey
Ort: Vårgårda

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av moberg »

En man bärs in på akuten med benbrott, blåslagen o en golfklubba virad runt halsen.
- Vad har hänt? frågade läkaren.
- Jag spelade en runda golf med min fru när hon slog ut bollen i en kohage. Vi gick dit och letade... och då såg jag att en av korna hade nått vitt där bak. Jag gick dit och lyfte på svansen och där satt mycket riktigt en golfboll med min frus initialer på. Jag höll upp kosvansen och ropade till min fru:
- Den här ser ut som din,..sen minns jag inget mer... :swoon:
:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :))
Jag har förstått att gräset är alltid grönare där jag vattnar det.
Schassen

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Schassen »

Eftersom jag vet att det inte finns någon här med en förkärlek till HD så kan jag lägga ut detta skämt. Det är dock på engelska men jag fick det just för några minuter sedan av en amerikansk kille i Southern Cruisers Riding Club:

Three Bikers, a Honda Rider, a Victory Rider and a Harley Rider were sitting in a sauna. Suddenly, there was a continuing beeping sound.

The Honda Rider pressed his forearm and the beeping stopped. The others looked at him questioningly. “That was my pager, “he said, “I have a micro chip under the skin of my arm.”

A few minutes later a phone rang.
The Victory Rider lifted his palm to his ear. When he finished he explained, “That was my mobile phone. I have a micro chip in my hand.”

The Harley Rider felt decidedly low tech. Not to be outdone, he decided he had to do something just as impressive. He stepped out of the sauna and went to the bathroom. He returned with a piece of toilet paper hanging from his butt.
The others raised their eyebrows and stared at him.
The Harley Rider finally declared… “Well, will you look at that, I’m getting a fax!”

Översatt till svenska blir det så här:
Tre knuttar, en Honda knutte, en Victory knutte och en Harley knutte satt i en bastu. Helt plötsligt ljöd ett evigt bipande ljud.

Honda knutten pressade sin underarm och bipandet upphörde. De andra två tittade frågande på honom. Det var min personsökare sade han, ”Jag har ett microchip under huden i min arm”.

Några minuter senare hörs en ringsignal från en telefon, Victory kutten lyfter upp sin handflata mot örat. När han var klar förklarade han att det var hans mobiltelefon och att han har ett microchip i handflatan i sin hand.

HD knutten kände sig extremt låg tech och efterbliven. För att inte känna sig underlägsen beslöt han sig för att göra något som var minst lika imponerande. Han klev ut ur bastun och gick till toaletten. Efter en stund återvände han med toalettpapper hängande från arslet. De andra tittade på honom med höjda ögonbryn. Efter en stund sade HD Knutten, ”ser man på, det ser ut som om jag håller på att få ett fax”.
Nizze.L
Mästare
Inlägg: 583
Blev medlem: 29 maj 2007, 18:00
VTX-modell: Röd VTX 1300 -06 L5E
Ort: Solberga

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Nizze.L »

En kvinna skrattar och pekade på ölmagen till en gammal tjock farbror å sade: är det falcon el pripps du har har där inne? Lite ställd blev han, men svarade: jag har ingen aning men det finns en kran under om du vill smaka :))
Nizze.L
Mästare
Inlägg: 583
Blev medlem: 29 maj 2007, 18:00
VTX-modell: Röd VTX 1300 -06 L5E
Ort: Solberga

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Nizze.L »

En 10-årig flicka är på väg hem när en stor kille på en röd motorcykel kör upp vid sidan av henne, efter att ha kört en liten stund bredvid henne säger han "Hej lilla flicka, vill du ha skjuts?". "Nej", säger flickan och fortsätter att gå, MC-föraren kommer tillbaka upp bredvid henne och säger "du får en femtiolapp om du åker en sväng med mig." "Nej" svarar hon och springer ner för gatan. MC-föraren kommer återigen upp och frågar "ok mitt sista bud,
du får hundra kronor och en stor påse godis om du åker en sväng med mig" flickan stannar och och stirrar på mannen och skriker "Lyssna pappa! Det var du som köpte en Harley istället för en Honda, lev med det "..:)
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Västerlanda »

:D

Det var en man som plötsligt blivit impotent. Efter flera veckors frustration bröt han till slut ihop och gick till läkaren. Efter efter grundlig undersökning säger doktorn:
- Jag har dåliga och goda nyheter. De dåliga är att musklerna runt din penis har förtvinat, och det är tyvärr obotligt.
- Och de goda nyheterna? frågar mannen, med paniken i halsgropen.
- Det finns en experimentell behandling, men det kan slå fel.
Den går ut på att man implanterar musklerna från en elefantsnabel i din penis.

Mannen tänker över saken och säger så:
- Tja, jag kan inte tänka mig ett liv utan sex, och jag skulle ångra mig för evigt om jag inte försökte någonting, så vi prövar!!

Så läkaren utför ingreppet och allt går som planerat.

Några veckor senare går mannen ut med sin flickvän till en restaurang för att fira sin nya utrustning.

När de sitter till bords, känner han hur det rör sig i skrevet, mer och mer, tills det gör riktigt ont.

För att dämpa smärtan bestämmer han sig för att dra ner gylfen.

Plötsligt snor sig mandomen ut ur gylfen, glider över bordet och greppar en källarfranska från brödkorgen, innan den försvinner ner i byxorna igen.

- Wow! säger den chockade flickvännen. Det var häftigt! Kan du göra det igen?

Med tårar i ögonen och högrött ansikte svarar mannen:
- Kanske, men jag vet inte om jag får plats med en till fralla i röven?
:o
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Nesse »

LÖNEFÖRHANDLING

Den mexikanska husan kom till sin husmor och ville ha mer betalt.

Frun: Ge mig några anledningar till varför du vill ha mer betalt!

Husan: Jag stryker mycket bättre än frun!

Frun: Och hur vet du det?

Husan: Fruns man säger det!

Husan: Och sen är jag bättre på att laga mat.

Frun: Hur vet du det?

Husan: Fruns man säger så!

Husan: Och för det tredje är jag bättre i sängen än frun.

Nu blir frun vansinnig och utbrister: Och det är förstås vad min man säger?!

Husan: Nej, men trädgårdsmästaren.

Frun: Hur mycket vill du ha påökt?
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
birdie
Oinvigd mästare
Inlägg: 378
Blev medlem: 11 okt 2005, 14:22
VTX-modell: Svart VTX 1800C, -05
Ort: Jönköping
Kontakt:

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av birdie »

Vadå problem med ekonomin... ?? :))

Den rika turisten går in på hotellet i en liten stad i Grekland. Hon lägger 300 euro på disken i receptionen och går upp för att titta på rummet. Hotellägaren tar omedelbart pengarna och springer till slaktaren och betalar sin faktura. Slaktaren tar sedan pengar och betalar bonden för det kött, som han köpte på kredit. Bonden tar pengar och betalar sin räkning på bensinstationen där han fyllt på sin traktor på krita. Chefen för bensinmacken tar de 300 eurona och går till den lokala horan och betalar av sin skuld. Horan går till hotellet och betalar vad Hon är skyldig. Hotellets ägare lägger pengarna på disken. Turisten kommer tillbaka till receptionen. Hon tyckte inte om rummet och tar tillbaks sina 300 euro. Ingen har tjänat så mycket som ett öre, men hela staden är skuldfri och framtiden ser ljus ut för tillfället...

/birdie
Hälsningar från Singapore, fortsätter sedan till Malaysia.
Surt att behöva vara borta just i november... :clap:
Never up - never in!
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Västerlanda »

birdie skrev: Hälsningar från Singapore, fortsätter sedan till Malaysia.
Surt att behöva vara borta just i november... :clap:
FORE :exclaim: :exclaim: :middlefinger: :middlefinger:

("Fore!" is shouted as a warning during a golf game when it appears very possible that a golf ball may hit the JUDGE :rolleyes: :rolleyes:
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Re: Ny tråd för roliga stories.....

Inlägg av Martin »

GREKLAND i ett nötskal! Mycket sanning i detta, Birdie, kan påstå att du slog spiken på hövet!!! Bara synd att du inte får uppleva HÖSTEN här i Svedala!

/Martin, ellar brasa ida.
Skriv svar