Sida 2 av 2
Re: En litet höstmöte i stan
Postat: 10 dec 2018, 18:24
av XY

/XY
Re: En litet höstmöte i stan
Postat: 10 dec 2018, 18:31
av Peo
Ska bli kul att träffa dig Guru.
Vi ses på onsdag

Re: En litet höstmöte i stan
Postat: 12 dec 2018, 22:30
av XY
Stort tack till alla för en trevlig kväll!
Speciellt till MC som tog sig till STOCKHOLM för att delta!

/XY
Re: En litet höstmöte i stan
Postat: 13 dec 2018, 05:23
av MC
Tack själv alla
Kul att ses
