Sida 2 av 2
Re: time for öl
Postat: 23 feb 2018, 17:03
av Diesel
Den 9/3 funkar bra för mig
/Diesel
Re: time for öl
Postat: 25 feb 2018, 15:36
av Kulan
Jag kan inte garantera att jag kan komma, det beror på hur det ser ut på jobb fronten.
Men som det ser ut nu så kan jag komma.
Kulan.
Re: time for öl
Postat: 25 feb 2018, 17:56
av Hsun
Ja då bokar vi 9/3 och hoppas att du kan komma Kulan.
Om du inte kan så hör av dig så vi vet.
Jag ringer Ryssen så får han boka bord till oss.
Ska bli roligt att träffas

Re: time for öl
Postat: 02 mar 2018, 16:58
av Hsun
Ja då bokar Ryssen 9/3 på Gambriniushallen till kl 18:30
Då käkar vi och tar en öl

Re: time for öl
Postat: 06 mar 2018, 23:49
av Kulan
Jag hänger på
Kulan
Re: time for öl
Postat: 07 mar 2018, 10:45
av Hsun
Härligt då kommer alla
