Sida 2 av 2

Re: RVG Heldags tur !

Postat: 25 maj 2015, 06:49
av Geronimo
Orust är alltid vackert och har alltid bra väder, så det är bara att styra VTX:en hit :perfect:

Trevligt initiativ Mattin, liten lagom tripp för oss på 10-talet mil. Trevligt sällskap, goa vägar gott käk. Rabarberpajen på Solrosvägen vill jag inte uttala mej om då jag känner mej lite jävig. 8)

Syns på väg till eller i Smedjebacken

Tony o Yvonne

Re: RVG Heldags tur !

Postat: 26 maj 2015, 06:21
av moberg
Rabarber/blåbärspajen va grymt god :D