Re: RVG Heldags tur !
Postat: 25 maj 2015, 06:49
Orust är alltid vackert och har alltid bra väder, så det är bara att styra VTX:en hit
Trevligt initiativ Mattin, liten lagom tripp för oss på 10-talet mil. Trevligt sällskap, goa vägar gott käk. Rabarberpajen på Solrosvägen vill jag inte uttala mej om då jag känner mej lite jävig.
Syns på väg till eller i Smedjebacken
Tony o Yvonne
Trevligt initiativ Mattin, liten lagom tripp för oss på 10-talet mil. Trevligt sällskap, goa vägar gott käk. Rabarberpajen på Solrosvägen vill jag inte uttala mej om då jag känner mej lite jävig.
Syns på väg till eller i Smedjebacken
Tony o Yvonne