Hallå folkens!
Två veckor till årsträff i dag! Yeay!
Fast hos oss är det fortfarande en "grund-temp" på bara 9° och det blåser som fan. (Ser det står +5° i Leksand!)

Får verkligen hoppas det bättrar sig!!
Annars får vi väl ta bilen igen...
På tal om det. -Jag hade tyckt det var jättekul å höra vad ni som sålt era VTX'er åker på?
Åker ni Touring? Guldvinge? Moppe? Husbil? Cabriolet?...
-Två veckor till träff och fortfarande inte ett enda inlägg?? Det har minsann aldrig någonsin hänt förr!?
Jaja... Inte ens några styrelsemöten på två år heller ser jag. Och allting har ju en ända... (Utom korven som har två.)

Men lite trist tycker jag allt det är! att inte höra något som helst från alla goda vänner vi har gjort oss genom för oss 17 år nu!!...
Det ska bli jättekul att
träffa er alla igen!!
Jag försöker igen och höra om någon har något inspel på vår resväg?
Längesedan jag körde i dom trakterna, och mins inte vägarna...
Så här säger Google Maps. Ser det är lite vägarbete, och vi vill ju inte hamna på dom där ibland riktigt jäkla otäcka oljegrus vägarna, eller skräck och gru grov jäkla makadam som vi gjort några gånger!...
Någon som har varit ute och kört här i det sista?
-
Resvag.jpg
Sträck-körde 50 mil. motorväg här om dagen, och även om man tar sig god tid med timmes-pauser och mat/kaffe-pauser, så känner man den i kroppen!!...
-Förstår det som att vi ska ut på runt 15 mil fredags-tur också? så vi får nog ta en övernattning längs vägen...
Kom gärna med tips!!
Och jättekul om någon annan kör i det samma området och vill sam-köra!
Ses snart!
/Orre

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.