Inlägg
av Peo »
Hejsan

Imorgon tisdag 11/10 tänkte vi ses vid Rosenhill 11.30-12 tiden.
Hoppas några har tid och möjlighet för lite höstkörning?
Då ses vi där.

Nu är säsongen på G igen.
Lufta era däck ofta och kör med hjärna å tänk.
Ses utefter vägarna å på träffar
