Det börjar ju postas om olika program/träffar mm på andra ställen i forumet.
Så hur skall vi ha det i Region väst i år ? De senaste åren har ju uppslutningen varit,
minst sagt skral, då förslag på turer har lagts ut på forumet. Det har faktiskt varit
väldigt få förslag överhuvudtaget. Vi är ju en stor region och spänner från Tönsberg/Moss
i norr till Tranås i söder och en bra bit österut också , vi är väldigt utspridda.
Men några träffar och turer skall vi väl kunna klara av ......om intresse finns, förstås.
Därmed inte sagt att undertecknad skall hålla i alla ev turer, träffar , pilsnerkvällar,
mat o dryck träffar eller vad vi nu skulle vilja hitta på.
Så får vi se lite liv i den här tråden nu från medlemmarna i RVG.......?
/Mattin

