Poker Run 8/9-12

Moderator: Leffe

helge

Poker Run 8/9-12

Inlägg av helge »

Hej på Er alla VTX are :D

Tidigare Poker Run i Uppsala 1/9 blev inställt pga vädrets makter och däför görs ett nytt försök den kommande lördagen 8/9 istället :clap:

Samma tid, plats och pris som det Leffe skrev i sin tråd, tyvärr utan Leffe den här helgen pga förhinder.

Starten är 10,00 vid Dahl på Bolandsgatan 15 e.
Pris 100 kr för de får man kaffe hamburgare en 50-50 lott
och en trevlig tur på ca 15 mil med målgång i Långhundra LLMC klubblokal.
Där blir det käk o pris utdelning.

Helge och Snövit tänker åka, vore trevligt med några fler VTX are i gänget tycker vi :good: .

Sms till mig om intresse finns så vi kan träffas innan....
tel att sms a 070-2879979 ( Helge)