Fika o bada

Moderator: Tiger

Skalman
Styrelsemedlem
Inlägg: 124
Blev medlem: 23 okt 2005, 18:47
VTX-modell: Honda VTX 1800
Ort: Gävle, VTX 1800. 02. Svart

Fika o bada

Inlägg av Skalman »

Okej! då kör vi igen, ti 060808 kl 17.30. så åker vi mot någon badsjö, ta med eget fika. Obs!!! samlingen är på Södermalmstorget.
En annan sak också är den att som jag tidigare snackat om, det är en kväll då bara VTX-hojar kan möta upp, föreslår on-to v37. är ni intresserad ????? :D :D

Skalman
Leno

Re: Fika o bada

Inlägg av Leno »

Skalman skrev:Okej! då kör vi igen, ti 060808 kl 17.30. så åker vi mot någon badsjö, ta med eget fika. Obs!!! samlingen är på Södermalmstorget.
En annan sak också är den att som jag tidigare snackat om, det är en kväll då bara VTX-hojar kan möta upp, föreslår on-to v37. är ni intresserad ????? :D :D

Skalman
Hej Skalman! Kommer förmodligen i morgon (tisdag) undrar bara lite grann om det är on-to v37 eller ?????vi kan snacka vidare om det på tisdag /Lennart
Skalman
Styrelsemedlem
Inlägg: 124
Blev medlem: 23 okt 2005, 18:47
VTX-modell: Honda VTX 1800
Ort: Gävle, VTX 1800. 02. Svart

Möten

Inlägg av Skalman »

Tjaba! Det vart visst fel det där med träff för VTX V.37. Vi åker nu på Ti 15/8 om vädret tillåter. Sen så gör jag sista försöket ti 22/8. Jag kanske ska åka till årsmötet(vädret) men då åker jag hem senare på kvällen, vi i det andra gänget har ju då den årliga "hemliga resa",

SEE YUO. :lol:
Leno

Re: Möten

Inlägg av Leno »

Skalman skrev:Tjaba! Det vart visst fel det där med träff för VTX V.37. Vi åker nu på Ti 15/8 om vädret tillåter. Sen så gör jag sista försöket ti 22/8. Jag kanske ska åka till årsmötet(vädret) men då åker jag hem senare på kvällen, vi i det andra gänget har ju då den årliga "hemliga resa",

SEE YUO. :lol:
Hej Skalman ska vi träffas vid slottsbacken 18:00 som vanligt eller har du nåt annat på gång, vi kanske kan snacka vidare om årsmötet när det är och om vi kan göra sällskap då vill du nå mig så når du mig på mob i kväll annars ses vi i morgon.
Skalman
Styrelsemedlem
Inlägg: 124
Blev medlem: 23 okt 2005, 18:47
VTX-modell: Honda VTX 1800
Ort: Gävle, VTX 1800. 02. Svart

Årsmöte

Inlägg av Skalman »

Vi snackar vidare imorron på bockbrännarbacken
Skriv svar