Hur är det med VTX:arna i Gävle :shock: :shock: :shock:
Är ni några som ska åka ned :roll:
Vi kanske kunde göra sällskap
Leffe i Uppsala är oxå på för en gemensam körning
Luuugn det är ju långt kvar.
Jag å Kulan från Sandviken ska ner iallafall, har bara en önskning: INTE ÅKA E4:an ! då kan jag lika gärna åka i morsans Fiesta automat
Hur går det med mallarna ? blir det några plattor ?
Hörs å ses
Hej på er!
Vi är några stycken i Gävle som ska planera för resan. Så ber att få återkomma närmare ang. dag tid för resan ner, självklart kul om vi kan bli så många som möjligt.Finns det förslag så kom med dem.
kanske väg 76 ned till Norrtälje är ett alternativ :shock:
Sedan 276 mot Åkersberga...är det där Bobby håller till :?:
Han kanske har något bra förslag att ta sej därifrån utan att hamna mitt i 08 smeten.
Jodå Dosan jag har i veckan hämtat plattorna får se om det hinns med i år.
Nja, söder om åkersberga är det mest bostadsområden.
Något vackert att köra vore till Vaxholm, över Rindö, sen ut på värmdö. Då håller man verkligen kusten. Det är en jäkligt fin väg, så kan vi köra Bogesundsvägen om vi har tid :twisted:
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Lutar mot att jag går upp tidigt på fredag och åker väg 76 upp till Gävle, förbi Östhammar. Ungefär 20 mil. Borde hinnas med innan ni åker ner igen.
Har gävleborna bestämt tider än?
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Ja då närmar det sej
Hur har ni tänkt nu då från Gävle/Sandviken på fredag.
När åker ni.
från vart.
Är väg 272 som gäller.
Jag kommer inte åt någon dator från onsdag efm, någon jag kan hålla kontakten med så vi kommer med i ert gäng?
Ja kamrater det drar ihop sig.
Jag och busslasse undrar också när starten går norr ifrån så vi kan möta upp.
Husun vi kan höras på mobilen
vi ses snart
Hej o hå har pratat med Dosan, på något sätt räknar vi med att få till en " Tråd" på färdvägen under em/kvällen. Vi räknar med att starta från Sandviken (Statoil Gävlevägen vid 10:00) på fredag fm.