Resan till Ånnaboda!

Moderator: Geronimo

Användarens profilbild
Geronimo
Regionskontakt Västra Götaland
Inlägg: 659
Blev medlem: 03 nov 2005, 10:13
VTX-modell: VTX 1300, 2006
Ort: Henån

Jodå, jag mena plats i kön

Inlägg av Geronimo »

på vägen upp. Låter som en sund tanke att åka ner till er först, då får man ju dessutom lite fler mil :D . Har lagt ut krokar till några av stugvärdarna som inte verkade ha fyllt alla bäddar. Får väl annars kolla upp om det finns fler solo-riders som letar och kanske boka upp ny kåk.

Nåt helt annat. Hur sjutton kommer man åt att lägga in bilder på hojen i albumet med medlemmarnas hojar. Användarnamn och lösen verkar ju inte va samma som det vanliga man loggar in med. Tror visserligen att felet beror på han som sitter här och sköter tangenterna på min dator

Tony
Low, long and fat
Användarens profilbild
birdie
Oinvigd mästare
Inlägg: 378
Blev medlem: 11 okt 2005, 14:22
VTX-modell: Svart VTX 1800C, -05
Ort: Jönköping
Kontakt:

Inlägg av birdie »

Geronimo,

Du kan inte lägga in dina bilder under fliken "Medlemmar i VTX Rider Sweden's hojar". Log in funktionen på denna sida är bara till för administratören.

Du skall däremot lägga in dina bilder under den första rubriken "Medlemmars bidrag" på denna sida. Klicka på den rubriken så ser du "Albumåtgärder" i blått uppe till höger (du skall ej använda log in funktionen här heller). Klicka på pilen (rullgardinen) så får du fram "Ladda upp foton". Om du läser brödtexten under rubriken "Medlemmars bidrag" så ser du att administratören flyttar sedan bilderna till rätt album. Just nu finns det ett gäng bilder (47 st) här - i "Medlemmars bidrag" - från olika aktiviteter som skall placeras i rätt album av administratören vad det lider...

Okey? Ladda upp dina bilder nu :lol: !

/birdie
Never up - never in!
Användarens profilbild
Geronimo
Regionskontakt Västra Götaland
Inlägg: 659
Blev medlem: 03 nov 2005, 10:13
VTX-modell: VTX 1300, 2006
Ort: Henån

Tackar för info Birdie!

Inlägg av Geronimo »

Jag gör ett nytt försök.
Läste att du tidigare sökte Easy-bracket men förstod att du löst problemet ändå, såg kanonbra ut. Jag har annars ett kit med Easy som jag tänkte avyttra till bra peng.

mvh
Tony
Low, long and fat
Användarens profilbild
moberg
Oinvigd mästare
Inlägg: 411
Blev medlem: 28 sep 2005, 16:30
VTX-modell: Vtx 1800c Steelgrey
Ort: Vårgårda

Inlägg av moberg »

Hej igen..

Tänkte bara nämna att vi kan träffas på Statoilmacken i Vårgårda
kan ju va nån som vill köpa en putstrasa eller nåt :D
det finns bara en och den ligger mitt i byn
(andra infarten mot Vga om man kommer E20)
Jag och frugan står där vid 11tiden om inget blir ändrat

Hadegött.
//Moberg..
Användarens profilbild
Knodden
Mästare
Inlägg: 594
Blev medlem: 29 aug 2005, 05:58
VTX-modell: VTX 1800, 2004 Röd
Ort: Bohus

Hålplats Vårgårda

Inlägg av Knodden »

Tjipp Moberg (och ni andra som skall med från väst!)

Jag fick en pling från Geronimo och han kommer att ansluta i Vårgårda.
Trevligt tycker jag.
Vi hoppas på fina vägar och ett gött väder!
Sol i sinnet har vi ju ALLTID!!

Nära nu!
// Knodden
STOR, STARK OCH RÖD VTX1800!
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010
Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Lunch

Inlägg av Martin »

Tjena, mina med-resenärer till Ånnaboda, nu är det inte många timmar kvar innan avresa. En liten fråga bara, om ni har tänkt äta här i Skövde, vad för typ av mat skulle passa, pizza,dagens, macka eller körva-kiosken. Har rekat lite olika ställen som skulle passa med tanke på bekväm tillvaro för en matbit. Ni behöver inte bestämma er förrän ni kommer hit, jag hittar till de ställena som jag tror kan passa, vad annars. Ta det försiktigt på hit-resan och ha det gött.
MVH Martin.
Skriv svar