Allmän fråga till VTX i Väst...

Moderator: Geronimo

Schassen

Allmän fråga till VTX i Väst...

Inlägg av Schassen »

Kanske det bara är att jag inte har hittat det på den här websidan, kanske det finns under någon rubrik som jag inte har sett...

Är det ingen i Väst eller i Västra Götaland som samordnar diverse aktiviteter tillsammans med andra VTX:are under såväl sommartid som vintertid?

Ibland kan man ju ut och köra, ibland längre sträckor och ibland kortare. Om väder och temperatur tillåter kan man ju dessutom träffas för att grilla lite käk, tömma några bärs och snacka lite skit. Fantasin skapar möjligheter/sätter gränser.

Det var bara en fråga..., och ett förslag men som sagt bortsett från ett förslag om en liten tur innan Flottsbro har jag inte funnit något som relaterar till några turer, korta eller långa eller andra aktiviteter VTX-ägare emellan.
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Allmän fråga till VTX i Väst...

Inlägg av Västerlanda »

Vi brukar träffas ngn gång i Trollhättan på onsdagar i Slussarna, bil o Mc utställning + RÄKMACKA. :D :D
Har även förekommit ngn tur till Blidsberg med tillhörande fika. :D :D
Har Du andra förslag? Kom med dom bara, på Väst sidan. 8)
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Allmän fråga till VTX i Väst...

Inlägg av Nesse »

Det har ju även hänt att vi träffats i Askersund. Vi kanske kan ta nån träff i Mariestad eller Karlsborg kanske?
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Schassen

Re: Allmän fråga till VTX i Väst...

Inlägg av Schassen »

Tackar! Då skall jag hålla såväl ögon som öron öppna.

På måndagar kl. 18 skall tydligen (enligt min granne som kör en Yamaha XVS 1300 mm.) bil entusiaster och motorcyklister samlas på fikat vid Nääs Slott i Floda. En av mina handledare och jag sticker kanske dit imorgon (2010-05-10) kväll, han på sin Kawasaki och jag på min VTX.
Skriv svar