RIDERS

Moderator: Boatman

Användarens profilbild
Håkan
Wannabe
Inlägg: 83
Blev medlem: 24 okt 2005, 07:23
VTX-modell: vtx 1800 02
Ort: ESLÖV vtx 1800-02
Kontakt:

RIDERS

Inlägg av Håkan »

Hej Riders !!! undrar bara var ni håller hus,Hittills har jag bara träffat Ulf från Hörby, Man borde se fler ute på vägarna eller hur !! Har varit i Vikingabyn,Sjöborakan och Stripen i Malmö men ingenVTX-riders.Vore kul om man kunde träffa några till,Vad man kan se på medlemslistan så är vi mer än ett 20-tal riders i Skåne!!!!! mvh Håkan
Peggen

Inlägg av Peggen »

Hej Håkan, jag bor farlig nära skåne... lite norr om Hallandsåsen... jag kan tänka mig att ta fart över åsen om det blir en vtx-träff och gärna i norra delen om det är möjligt... jag har 11 mil till Helsingborg (och det går ju ganska snabbt på vtx, även om jag "bara" kör en 1300... 8)

//Peggen
Peggen

Inlägg av Peggen »

Hej igen, jag kommer att campa i Barsebäck fedag -söndag 10-12 aug. (nästa v.) Kanske vi kan få till något i anslutning till denna helg, det vore kul att ta en gemensam tur med övriga VTXare när man ändå är på plats...

Hör av er om intresse finns
//Peggen
Ulf Lindgren

Hej alla Vtx:are

Inlägg av Ulf Lindgren »

Hej peggen jag kommer gärna till barsebäck o kör en runda i skåne hoppas där e fler skåningar som läser o följer med o även ni andra som e i krokarna =) Mvh Uffe Hörby
Nizze.L
Mästare
Inlägg: 583
Blev medlem: 29 maj 2007, 18:00
VTX-modell: Röd VTX 1300 -06 L5E
Ort: Solberga

Inlägg av Nizze.L »

Hej!

Jag kommer oxå. Lördag eller söndag?

Mvh Nizze Trelleborg
Peggen

Inlägg av Peggen »

Det låter bra, då får vi väl försöka komma på någon lämplig runda eller trevligt resmål. Jag kan hela fredag eftermiddag/kväll och lördag SEN eftermiddag och hela kvällen...

Förslag???

Jag hoppas också att så många VTXare som möjligt hänger på... och det gör väl inget om någon tar med en kompis som inte begriper bättre än att åka annat... 8)

//Peggen
Ulf Lindgren

Inlägg av Ulf Lindgren »

Hej Lördag eftermiddag-kväll passar mig bäst.
MVH Uffe Hörby :lol:
Peggen

Inlägg av Peggen »

Hej igen, det blir sällan som man tänkt sig så jag kan inte på lördag... men jag kan i morgon fredag em-kväll och söndag kväll(efter 17.00 ca)...

Kan det funka? annars får vi väl se inför nästa helg... eller i veckan,,,jag har semester =0)

//Peggen
Nizze.L
Mästare
Inlägg: 583
Blev medlem: 29 maj 2007, 18:00
VTX-modell: Röd VTX 1300 -06 L5E
Ort: Solberga

Inlägg av Nizze.L »

Hej
Jag kan komma imorgon fredag efter jobbet,
Kan komma till barsebäck ca:1700.
Söndag går också bra om det inte blir imorgon.

Mvh Nizze Trelleborg
Peggen

Inlägg av Peggen »

OK, vi avvaktar och ser vad Ulf säger... jag kollar i morgon bitti så får vi improvisera om det ska bli i morgon...

//Peggen
Peggen

Inlägg av Peggen »

hej, då vädret här norr om Hallandsåsen är "mindre mc-fördelaktigt" samt att jag lyckats fånga en sommar-influensa så hörs vi under helgen och ser vad vi kan få till fram åt söndag....

Kör försiktig
//Peggen
Skriv svar