Besök hos Skalman

Moderator: Tiger

Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Besök hos Skalman

Inlägg av Martin »

Var idag, vid hemresa från Norrland, på besök hos Skalman och Imma i deras mysiga bostad, mitt i centrum, tyckte vi iallafall. Solen lyste skarpt och vi hade en fin pratstund med varandra. Tack för att vi fick besöka er. Och va kul det var. Nu bär resan hemåt med ett besök i Sala-gruva, kanske.

Martin
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Besök hos Skalman

Inlägg av Raffe Gbg »

Martin skrev:Var idag, vid hemresa från Norrland, på besök hos Skalman och Imma i deras mysiga bostad, mitt i centrum, tyckte vi iallafall. Solen lyste skarpt och vi hade en fin pratstund med varandra. Tack för att vi fick besöka er. Och va kul det var. Nu bär resan hemåt med ett besök i Sala-gruva, kanske.

Martin
Kul att du ska ner i Salagruvan. Dit ska jag nämligen själv, tillsammans med tio andra mc-gubbar (med hojar av olika märken) inom kort. Vi åker tidigt söndag morgon och kommer att gå ner i gruvan under måndagen. Jag ser fram emot detta, särskilt som väderprognosen ser lovande ut. :yes:
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Besök hos Skalman

Inlägg av Nesse »

Mhm, å inte besökte du Nesseland när du var i Norrland? Kom hem till Örebro i dag :), kaffe om du har vägarna förbi..
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Re: Besök hos Skalman

Inlägg av Martin »

Sorry, Nesse, min vän, men, efter besök på Sala gruva och en lång stund i Västerås, för att kolla in lite, läs MÅNGA, jänkar-bilar och andra otroliga fordon, så blev det lite kort om tid för att nå vårt slutmål, hemmet. Men vi dyker säkert upp en annan gång och då ringer jag dig före. Kram till dig och ha en bra sommar, skämdes lite när jag passerade i otillåten hastighet, efter ett par helstopp norr om Örebro pga olyckor, stackars dem som var inblandade.
Martin
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Besök hos Skalman

Inlägg av Nesse »

:perfect: lugnt min vän, du är alltid välkommen hälsa Jane... :drinks:
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Skalman
Styrelsemedlem
Inlägg: 124
Blev medlem: 23 okt 2005, 18:47
VTX-modell: Honda VTX 1800
Ort: Gävle, VTX 1800. 02. Svart

Re: Besök hos Skalman

Inlägg av Skalman »

Tjena1
Inte så ofta in på vår forumsida! Men det var minst sagt ett oväntat besök som var till stor glädje när ni dök upp! :perfect:
Spontanbesök är ju det man ofta tänker på men inte utför?.
Annat som hänt är att jag, Kajan 0 Ockelbo Håkan drog en 22 mils tur 2 juli på em. till Mokorsets MC träff i underbart väder.
Ställde in igår en hojtur till Norge pga skitväder.
Drar ner till Grebbestad 14 Juli o blir där 3 v.
Ha en trevlig o solig sommar.
Skalman
Skriv svar