Hillclimb

Moderator: Tiger

AntonW
Senior adept
Inlägg: 211
Blev medlem: 05 aug 2012, 17:06
VTX-modell: VTX 1800, 2006
Ort: Sandviken

Hillclimb

Inlägg av AntonW »

Funderar på att åka på Hydet Hillclimb på lördag. Botkyrkabacken i Stockholm.
Första start är kl 13,00, men eftersom att jag inte har en aning om vart det ligger :thinking: så åker jag nog runt kl 09,00 8)
Ska ev ta en fika hos en kompis i Märsta på vägen, som jag inte heller hittar till :o Någon som vågar hänga på? Känner att det kan bli en bra avslutning på semestern :yahoo:
Det är resan som är målet
Användarens profilbild
Peo
Regionskontakt Stockholm
Inlägg: 1373
Blev medlem: 09 nov 2005, 20:42
VTX-modell: VTX 1800 C 2005 Röd
Ort: Bandhagen, Stockholm

Re: Hillclimb

Inlägg av Peo »

hej där...
rekommenderar varmt denna tillställning. brukar vara häftigt när dom drar uppför backen.
skulle gärna följa med om jag vore hemma i sthlm då, men åker idag eller imorgon upp till sandviken och stugan själv. tänkte själv då att kanske man kunde möta någon i sandviken för en snurra runt i länet?
men vad vet man det kanske finns någon annan kvar i stan?
//Peo 8)
Nu är säsongen på G igen. 8)
Lufta era däck ofta och kör med hjärna å tänk. :thinking:
Ses utefter vägarna å på träffar :good:
Användarens profilbild
XY
Guru prospect
Inlägg: 1145
Blev medlem: 08 maj 2006, 12:49
VTX-modell: Tidigare VTX 1800C, 2006
Ort: Älvsjö

Re: Hillclimb

Inlägg av XY »

AntonW skrev:Funderar på att åka på Hydet Hillclimb på lördag. Botkyrkabacken i Stockholm.
Första start är kl 13,00, men eftersom att jag inte har en aning om vart det ligger :thinking: så åker jag nog runt kl 09,00 8)
Ska ev ta en fika hos en kompis i Märsta på vägen, som jag inte heller hittar till :o Någon som vågar hänga på? Känner att det kan bli en bra avslutning på semestern :yahoo:
Tja!

Kör E4:an till Botkyrka, sväng av mot Tumba. Backen ligger bakom ICA Maxi som du lätt upptäcker. Det brukar även vara skyltat.

Du kommer få en bra dag, det är skitkul att titta (och höra) på! Jag är inte hemma i helgen, tyvärr, och kan dårför inte göra dig sällskap.

:peace: /XY
Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt
natural
Oinvigd mästare
Inlägg: 300
Blev medlem: 06 okt 2009, 14:26
VTX-modell: vtx 1800,2005
Ort: SORUNDA
Kontakt:

Re: Hillclimb

Inlägg av natural »

Hade gärna hängt på men det krockar med folkracet i Nynäshamn tyvärr.
AntonW
Senior adept
Inlägg: 211
Blev medlem: 05 aug 2012, 17:06
VTX-modell: VTX 1800, 2006
Ort: Sandviken

Re: Hillclimb

Inlägg av AntonW »

XY skrev:
AntonW skrev:Funderar på att åka på Hydet Hillclimb på lördag. Botkyrkabacken i Stockholm.
Första start är kl 13,00, men eftersom att jag inte har en aning om vart det ligger :thinking: så åker jag nog runt kl 09,00 8)
Ska ev ta en fika hos en kompis i Märsta på vägen, som jag inte heller hittar till :o Någon som vågar hänga på? Känner att det kan bli en bra avslutning på semestern :yahoo:
Tja!

Kör E4:an till Botkyrka, sväng av mot Tumba. Backen ligger bakom ICA Maxi som du lätt upptäcker. Det brukar även vara skyltat.

Du kommer få en bra dag, det är skitkul att titta (och höra) på! Jag är inte hemma i helgen, tyvärr, och kan dårför inte göra dig sällskap.

:peace: /XY
Ok. Ser ut som att även en lantis som jag ska kunna hitta dit :good:
Det är resan som är målet
Skriv svar