Träffas till våren-sommaren?

Moderator: Tiger

Tommy

Träffas till våren-sommaren?

Inlägg av Tommy »

Jag har på skoj kollat upp hur många av oss VTX:are som bor runt omkring mina hemtrakter. Om man tänker sej att 25 mil är ett rimligt avstånd för en dagsresa, så bor ca 48st av oss innom detta avstånd från Hofors, som ligger mitt emellan Gävle och Falun. Jag skulle kunna tänka mej att ordna en träff någon stans i dessa trakter,gärna med hjälp av någon eller några fler i från närområdet, det finns några här i trakterna.
Man kunde tänka sej att de som vill stannar en eller ett par nätter, och att vi kunde åka Siljan runt dag 2 tex.
finns det något intresse så får ni gärna höra av er så får vi se vad detta kan resultera i!
P.S. ALLA skulle naturligtvis vara välkommna även ni som bor längrebort än 25 mil!
Hoppas att det finns intresse av fler att organisera denna träff om den kommer tillstånd!
min e-post är: elektrotek@telia.com Tommy Palmqvist HOFORS
Användarens profilbild
Gusten
Guru prospect
Inlägg: 1105
Blev medlem: 05 okt 2005, 15:32
VTX-modell: VTX 1800 svart 2007
Ort: Örebro//VTX 1800 FAT ASS

Inlägg av Gusten »

Hej Tommy!

Klart att vi hjälper till...det är väl det "Bikerbrothers" är till för.


Bikerhälsningar "Gusten" 8) 8) 8)
Användarens profilbild
alba
Mästare
Inlägg: 893
Blev medlem: 12 okt 2005, 15:01
VTX-modell: vtx 1800c
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av alba »

Det låter ju väldigt Nice !! Dalarna är fint.... HHm Gästrikland Åxå.
Lägg in er på Frappa så ser ni var vi bor.
Jag tror att vi är 13st av 118st på den sidan. Fler borde lägga in sej
Kolla på Länksamlingssidan, så har ni webbadressen till frappa.
/ Alba
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

Någon samling tycker då jag vi borde hinna med. Om inte annat så kommer jag formodligen åka upp en sväng till mina gamla hemtrakter i Ånge, Medelpad, framåt sommaren, kanske jag tittar in hos någon av er då. Vilken väg jag åker återstår att se...
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Tommy

Inlägg av Tommy »

Jag finns redan där,,, men Hofors är för litet för att finnas med, så jag skrev Falun som hemort eftersom det är närmaste stad!
Tommy
Användarens profilbild
alba
Mästare
Inlägg: 893
Blev medlem: 12 okt 2005, 15:01
VTX-modell: vtx 1800c
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av alba »

Okey Tommy !!!
Det va lite menat som ett allmänt upprop, hoppas att fler anammar oss !!
/ Alba
Masen

Inlägg av Masen »

Det låter bra med en träff i Hofors, hoppas det blir av.
mvh Masen.
FALO
Wannabe
Inlägg: 38
Blev medlem: 30 aug 2005, 17:53
VTX-modell: 1800 2002
Ort: FALUN

Träffas till våren-sommaren?

Inlägg av FALO »

Klar att vi ska ordan med en träff i sommar/vår. Jag kommer att ställa upp så mycket det går med tanke på en 1årig son och en grod, planerad leverans runt augusti. Moppen är alltid påstald. Så även om jag inte kan komma på 2 hjul så finns det alltid typ 4 hjul att använda.

På grund av nämda familje förhållanden så sitter jag ganska trångt med att kunna ordan och fixa saker till träffar. Så säg bara till vad som ska ordnas så löser jag/vi det!!




//Falo
Användarens profilbild
snake
Mästare
Inlägg: 773
Blev medlem: 28 aug 2005, 13:36
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Ort: Stockholm, VTX 1800
Kontakt:

Inlägg av snake »

Lysande initiativ!
Tommy

Inlägg av Tommy »

Roligt att förslaget om träffen fick sådant gensvar!
Vore bra om de som skulle kunna tänka sej att delta i denna träff, hörde av sej.Så att vi får veta på ett ungefär hur många som kan bli aktuella. Naturligtvis utan att binda sej för något ännu!
Har fått erbjudanden från några i när området att de ställer upp och hjälper till. roligt!
Hoppas att fler kan ställa upp.
Ni själva, som vill komma avgör på vilken nivå vi skall ordna den.
Om det bara blir över dagen, eller om vi skall ordna med boende ev tält eller vandrarhem. Kanske att någon annan har något annat förslag?
Skicka ett mail eller ring till mej så kan jag notera vilket intresse det finns, fundera även på när ni tycker att är bästa tiden för en träff!
Tommy Hofors elektrotek@telia.com 0290- 21271 kvällar
Skalman
Styrelsemedlem
Inlägg: 124
Blev medlem: 23 okt 2005, 18:47
VTX-modell: Honda VTX 1800
Ort: Gävle, VTX 1800. 02. Svart

Hojträff

Inlägg av Skalman »

:D :D Sällar mig omgående till dina tankar om en träff i våran region, har tillsammans med Lennart spånat i samma banor. Tidpunkt? tidig sommar eller Augusti?. Vad kan jag då bistå med? kallas ibland "Kartan" då jag har lagt in i "hårddisken"varenda asfalterad väg i vår omgivning som kan vara till gagn för häftiga turer, vi kan också kontakata varandra per tel för att spåna vidare.

Stefan
Användarens profilbild
Ryssen
Regionskontakt Västernorrland
Inlägg: 586
Blev medlem: 28 aug 2005, 19:46
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Ort: Sundsvall Kör 1800 VTX Grön
Kontakt:

Inlägg av Ryssen »

Ryssen önskar göra er sällskap på denna dagstur
Mvh Ryssen
Leno

Inlägg av Leno »

Hej det låter spännade om det skulle kunna gå och få till en träff kanske på för sommaren underligt som skalman skrev så har vi vid något tillfälle spånat lite i de banorna . Jag ställer gärna upp med ett handtag om det behövs Lennart
Tommy

Inlägg av Tommy »

Intresset är så stort att vi kan med säkerhet bestämma att någon form av träff kommer att bli av. Tiden får utvisa när och var.Vi som vill vara med och organicera får träffas här framöver,och bestämma formerna för detta. Personligen hoppas jag på en tidig och varm vår, jag skulle vilja ha träffen så tidigt som möjligt, så att den inte krockar med andra träffar.
Kanske att vi kunde träffas en fredag em-kväll, sova över, åka tex Siljan runt lördag och ev en liten fest lördag kväll för att avsluta och åka hem söndag?
Men vi tar beslut tillsammans om när och var det kan lika väl bli under helt andra former och tidpunkt.
Senast redigerad av Tommy den 07 feb 2006, 20:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
snake
Mästare
Inlägg: 773
Blev medlem: 28 aug 2005, 13:36
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Ort: Stockholm, VTX 1800
Kontakt:

Inlägg av snake »

2-4 juni?
Skriv svar