MC-kläder på konkursauktion. Avslut 10:00 idag, torsdag.

Moderator: Peo

Användarens profilbild
Bobby
Guru prospect
Inlägg: 1068
Blev medlem: 25 feb 2008, 21:36
VTX-modell: VTX 1300, -06
Ort: Åkersberga, Svart VTX 1300S -06

MC-kläder på konkursauktion. Avslut 10:00 idag, torsdag.

Inlägg av Bobby »

Hej alla!
För er som är lite flexibla och kan hämta på utlämningen så har Läderlappen en konkursauktion som slutar kl 10 idag.

http://www.pn-trading.se/Allaauktioner1 ... fault.aspx

Om någon budat och ska dit så säg till så kanske ni kan lösa ut prylar åt andra medlemmar. :good:
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Användarens profilbild
Klesell
Oinvigd mästare
Inlägg: 383
Blev medlem: 29 aug 2009, 18:48
VTX-modell: VTX 1800C, 2005
Ort: Solna

Re: MC-kläder på konkursauktion. Avslut 10:00 idag, torsdag.

Inlägg av Klesell »

Tack för tipset mannen! Jag vann en auktion tror jag. Osedd, oprovad jacka. Spännande :)

Knasig site, jag hittar ingen info alls om auktionerna jag varit och bjudit på så jag vet inte om jag vunnit egentligen...

Trillar snart in ett mail hoppas jag...



Om jag faktiskt vunnit som jag tror så kan jag hjälpa till och hämta ut på måndag tror jag allt. Återkommer när jag vet mer :)

/Klesell
Användarens profilbild
Klesell
Oinvigd mästare
Inlägg: 383
Blev medlem: 29 aug 2009, 18:48
VTX-modell: VTX 1800C, 2005
Ort: Solna

Re: MC-kläder på konkursauktion. Avslut 10:00 idag, torsdag.

Inlägg av Klesell »

Ok om man klickar på Alla Auktioner så ligger det en flik bland alla auktioner som heter Mina bud. Totalt osmidig placering men där finns det iaf. Mao så kan jag hjälpa till att hämta!

/Klesell
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: MC-kläder på konkursauktion. Avslut 10:00 idag, torsdag.

Inlägg av Orre »

Här var det mycket snacks till någon hundring bara! (kanske..) Många hjälmar!
Bra tips! :good:
Bild
Användarens profilbild
Bobby
Guru prospect
Inlägg: 1068
Blev medlem: 25 feb 2008, 21:36
VTX-modell: VTX 1300, -06
Ort: Åkersberga, Svart VTX 1300S -06

Re: MC-kläder på konkursauktion. Avslut 10:00 idag, torsdag.

Inlägg av Bobby »

Efter att ha gått igenom listan typ 6 ggr så insåg jag att jag inte egentligen behövde något.
Man var rätt köpsugen när man först bläddrade med tankar på att köpa tillbehör som handskar och brillor och sälja billigt på träff.

Istället har jag kvar stålarna i bakfickan och det känns bra. Det var en grym utförsäljning för den som behövde något och jag önskar att jag sett den tidigare. 8)
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Användarens profilbild
Klesell
Oinvigd mästare
Inlägg: 383
Blev medlem: 29 aug 2009, 18:48
VTX-modell: VTX 1800C, 2005
Ort: Solna

Re: MC-kläder på konkursauktion. Avslut 10:00 idag, torsdag.

Inlägg av Klesell »

Jag fick tag i en väst till slut iaf :) Och en skinnjacka (icke mc-variant). Nu ska jag bara jobba för att de ska passa ordentligt ;)

Jäkla många objekt var det, jag fick lite ångest där, för mycket att välja mellan. Tack för tipset, mannen, grymt bra spotat!


/Klesell
Användarens profilbild
Bobby
Guru prospect
Inlägg: 1068
Blev medlem: 25 feb 2008, 21:36
VTX-modell: VTX 1300, -06
Ort: Åkersberga, Svart VTX 1300S -06

Re: MC-kläder på konkursauktion. Avslut 10:00 idag, torsdag.

Inlägg av Bobby »

Jo, synd att det var lite sent. Det verkar inte ha varit någon visning heller. Var nog därför priserna var så låga.

Hehe, förresten, såg nu på bilden i headern på forumsidan att min hoj står ytterst med sitt aphäng :clap:
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: MC-kläder på konkursauktion. Avslut 10:00 idag, torsdag.

Inlägg av Orre »

Bobby skrev:Hehe, förresten, såg nu på bilden i headern på forumsidan att min hoj står ytterst med sitt aphäng :clap:
Och det ser du först nu!?... :devil:
Fotot jag hade med alla hojarna samlade längs parkeringen på Spiraltoppen i Drammen, var taget så att det slutade mitt på den översta hojen... Så jag måtte hitta en annan bild på en o-skymd hoj tagen från ca rätta vinkeln, och editera in den. Och då blev det så. ;)
Du hajar ju att du inte kan sälja den nu Bobby! :peace:
Bild
Användarens profilbild
Bobby
Guru prospect
Inlägg: 1068
Blev medlem: 25 feb 2008, 21:36
VTX-modell: VTX 1300, -06
Ort: Åkersberga, Svart VTX 1300S -06

Re: MC-kläder på konkursauktion. Avslut 10:00 idag, torsdag.

Inlägg av Bobby »

Nä, jag kunde inte sälja den. Ingen som ringde. Marknaden för lyxvaror som hojar, båtar osv är rätt död. Dessutom är det sommar leksaker. Vi får se vad som händer i vår. Det jag skulle sakna mest är att träffa er grabbar varje år. Det är en höjdpunkt med årsträffen! :perfect:
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Skriv svar