VTX:are i 08 området sen juli-tidig aug

Moderator: Peo

Schassen

VTX:are i 08 området sen juli-tidig aug

Inlägg av Schassen »

Planerar att köra min hoj upp till Stockholm, hälsa på släkt mm efter att jag grejar mitt kort. Resan hoppas jag blir av när jag har min semester under den andra halvan av juli tom den första halvan av augusti 2010. Finns det några VTX ägare i 08-området då eller är alla ute och far på sina egna håll???????
Användarens profilbild
Bobby
Guru prospect
Inlägg: 1068
Blev medlem: 25 feb 2008, 21:36
VTX-modell: VTX 1300, -06
Ort: Åkersberga, Svart VTX 1300S -06

Re: VTX:are i 08 området sen juli-tidig aug

Inlägg av Bobby »

Det är semester tider men inte omöjligt att man är hemma. Hör av dig när det dagas bara.
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Användarens profilbild
Klesell
Oinvigd mästare
Inlägg: 385
Blev medlem: 29 aug 2009, 18:48
VTX-modell: VTX 1800C, 2005
Ort: Solna

Re: VTX:are i 08 området sen juli-tidig aug

Inlägg av Klesell »

Här är en till. Jag har börjat jobba igen då men man jobbar ju inte dygnet runt :)


/Klesell - i Åkersberga
Användarens profilbild
snake
Mästare
Inlägg: 773
Blev medlem: 28 aug 2005, 13:36
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Ort: Stockholm, VTX 1800
Kontakt:

Re: VTX:are i 08 området sen juli-tidig aug

Inlägg av snake »

hör av dig! Jag bor i Bromma, vilket ligger i Stockholm kan man säga. Kaffepannan står på. Eller du kanske bara dricker pilsner?
Honda VTX 1800C -02
Excelsior Henderson Super-X -00
Schassen

Re: VTX:are i 08 området sen juli-tidig aug

Inlägg av Schassen »

snake skrev:hör av dig! Jag bor i Bromma, vilket ligger i Stockholm kan man säga. Kaffepannan står på. Eller du kanske bara dricker pilsner?
Nä då, kaffe duger aldelses utmärkt! Personligen föredrar jag whiskey framför pilsner. Det är ju så, vår öl (amerikansk) är ju inte värd ett skit, så då blev det bourbon, efter jag kom tillbaka till Sverige (mitt andra hemland) har jag börjat experimentera med lite andra typer skotskt och irländskt whiskey. Idag dricker jag förutom kaffe, även Highland Park 12 år = single malt scotch whiskey och Glenfiddich 12 år = single malt schotch whiskey. Har hört det finns en 15 årig Glenfiddich, har inte hittat den än.
Användarens profilbild
Toolbox
VTX-Shopen
Inlägg: 637
Blev medlem: 20 dec 2005, 12:31
VTX-modell: vtx 1800 2002
Ort: VTX 1800c -02 Dyltabruk Örebro
Kontakt:

Re: VTX:are i 08 området sen juli-tidig aug

Inlägg av Toolbox »

Sergeant skrev:
snake skrev:hör av dig! Jag bor i Bromma, vilket ligger i Stockholm kan man säga. Kaffepannan står på. Eller du kanske bara dricker pilsner?
Nä då, kaffe duger aldelses utmärkt! Personligen föredrar jag whiskey framför pilsner. Det är ju så, vår öl (amerikansk) är ju inte värd ett skit, så då blev det bourbon, efter jag kom tillbaka till Sverige (mitt andra hemland) har jag börjat experimentera med lite andra typer skotskt och irländskt whiskey. Idag dricker jag förutom kaffe, även Highland Park 12 år = single malt scotch whiskey och Glenfiddich 12 år = single malt schotch whiskey. Har hört det finns en 15 årig Glenfiddich, har inte hittat den än.

var på Whisky provning i tisdags smaka på 6 olika Glenfiddich den 15åriga kommer snart på bolaget
wort waiting for smaka mmmm

12år,15år,18år,30år + en ny som bara var 8 år och den sjätte var det som skulle in i lagrings faten inte gott :D ( va fan jag tror vi hade 7 glas)
Schassen

Re: VTX:are i 08 området sen juli-tidig aug

Inlägg av Schassen »

Toolbox skrev:
Sergeant skrev:
snake skrev:hör av dig! Jag bor i Bromma, vilket ligger i Stockholm kan man säga. Kaffepannan står på. Eller du kanske bara dricker pilsner?
Nä då, kaffe duger aldelses utmärkt! Personligen föredrar jag whiskey framför pilsner. Det är ju så, vår öl (amerikansk) är ju inte värd ett skit, så då blev det bourbon, efter jag kom tillbaka till Sverige (mitt andra hemland) har jag börjat experimentera med lite andra typer skotskt och irländskt whiskey. Idag dricker jag förutom kaffe, även Highland Park 12 år = single malt scotch whiskey och Glenfiddich 12 år = single malt schotch whiskey. Har hört det finns en 15 årig Glenfiddich, har inte hittat den än.

var på Whisky provning i tisdags smaka på 6 olika Glenfiddich den 15åriga kommer snart på bolaget
wort waiting for smaka mmmm

12år,15år,18år,30år + en ny som bara var 8 år och den sjätte var det som skulle in i lagrings faten inte gott :D ( va fan jag tror vi hade 7 glas)
Hur många fingrar djupt var glasen, började med två och slutade med 14? Efter sjunde glaset mådde ni jävligt bra eller hur! En av mina grannar får också prova whiskey ibland, det är bra med rätt typ av kontakter...
Skriv svar