Coola Kläder

Övriga diskussioner om och kring våra VTX-hojar. (tillbehör, utrustning, service, besiknting, handlare, tips, mm....)

Moderator: Geronimo

Skriv svar
Användarens profilbild
Knodden
Mästare
Inlägg: 594
Blev medlem: 29 aug 2005, 05:58
VTX-modell: VTX 1800, 2004 Röd
Ort: Bohus

Coola Kläder

Inlägg av Knodden »

Tittade lite på http://www.briesch.de/

Hittade lite coola kläder...

// Knodden
STOR, STARK OCH RÖD VTX1800!
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Näe

Inlägg av Nesse »

Bättre då att hitta en egen logo än att göra snudd på varumärkesintrång. Tycker att Honda VTX är mer än väl värd att skapa en egen känd logga istället för en efterapning. Har jag rätt eller fel? (Varför betala 4 gånger mer än det värde man får, syftar på att köpa HD - betala dubbelt så mycket, få något som är hälften så bra, som vaddå - HONDA VTX naturligtvis).
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Rille

Cool kaffemugg

Inlägg av Rille »

Jag gillade kaffemuggen som fanns under Valkyrie-specials.
Skulle vara kul att ha en kopp med VTX Riders loggan på! :wink:
Användarens profilbild
SWE
Adept
Inlägg: 156
Blev medlem: 29 aug 2005, 01:15
VTX-modell: VTX 1800, 2004 (Svart)
Ort: Sundbyberg / Stockholm
Kontakt:

Inlägg av SWE »

Vi kan självklart ta fram hur många olika produkter som helst, problemet är att man inte kan göra enstaka utan måste komma upp i ett visst antal för att få ekonomi i det och att produkten inte skall kosta skjortan.

Eftersom vi ännu är i startskedet och klubbens ekonomi är begränsad så är det jag som får ligga ute med pengarna när vi köper in produkter, märken mm och lägger dom i shopen.

Kom med förslag på produkter ni vill ha så tar jag fram vad det kostar och sedan kan vi ha en bokningslista innan vi köper in produkterna.
(detta funkade dock inte på tröjor och hoods då många "skrek" efter dessa men sedan inte beställt några!!!)

Sedan måste jag även få påpeka följande;

Eftersom vi är vuxna och ansvarskännande människor så har jag ibland skickat i väg beställningar innan betalningen inkommit - idag finns det fortfarande 8 st OBETALDA levererade beställningar som trots mina påstötningar inte betalat. Detta tar mycket onödig tid och energi så ni som känner er träffade får se till att betala NU. Jag ger er juli ut innan jag publicerar namnen på syndarna och stänger av dom från detta forum.

Soliga hälsningar från SWE er trevliga ordförande........
Tommy

Inlägg av Tommy »

Bedrövligt att inte betala för vad man beställt och fått! Det är inte rimligt att någon skall behöva ligga ute med pengar, SWE:s begäran att man sätter upp sej på en lista, för att sedan beställa i klump är helt berättigat!
Hoppas dessutom att de som inte betalade för maten på dagsturen i Falun har skickat pengarna till Skalman! Dålig stil att låta andra betala för sej!
klasse

Inlägg av klasse »

Det är för djävligt :evil:

Apropå medlemsprylar så efterlyser jag en tröja med hondaloggan och vår logga på :!: skulle det inte gå om man frågade Honda sweden om om en sponsring eller åtminstonne ett bra pris på ett parti tröjor som vi sedan sätter vår logga på :?: :idea:

Är detta en omöjlighet :?: :wink:
Användarens profilbild
SWE
Adept
Inlägg: 156
Blev medlem: 29 aug 2005, 01:15
VTX-modell: VTX 1800, 2004 (Svart)
Ort: Sundbyberg / Stockholm
Kontakt:

Inlägg av SWE »

Bra tanke..... Jag skall kontakta dom...

SWE
klasse

Inlägg av klasse »

klasse skrev:Det är för djävligt :evil:

Apropå medlemsprylar så efterlyser jag en tröja med hondaloggan och vår logga på :!: skulle det inte gå om man frågade Honda sweden om om en sponsring eller åtminstonne ett bra pris på ett parti tröjor som vi sedan sätter vår logga på :?: :idea:

Är detta en omöjlighet :?: :wink:
Hur har det gått med detta uppdrag?
VTX18

Inlägg av VTX18 »

Bra med lite flera prytlar med våran logga på ex. fikamugg. Tråkigt att behöva ligga ute med pengar.
Är det folk som inte sköter sig ang. betalning :( så är förskott kanske ända alternativet...och mest rättvist :D
VTX18
Rille

Inlägg av Rille »

VTX18 skrev:Bra med lite flera prytlar med våran logga på ex. fikamugg. Tråkigt att behöva ligga ute med pengar.
Är det folk som inte sköter sig ang. betalning :( så är förskott kanske ända alternativet...och mest rättvist :D
VTX18
Håller med 100%
klasse

Inlägg av klasse »

Jag har 2 st hood-tröjor, det är ju ett måste så man kan ha en i medans den andra tvättas :lol:
Jag är jättenöjd med kvaliten på tröjorna men kan tycka att trycket kunde vara lite större + att det vore fint om det stod Honda på den med.
klasse

Inlägg av klasse »

SWE skrev:Bra tanke..... Jag skall kontakta dom...

SWE
Hur har det gått?
Glidarn

Angående shopen

Inlägg av Glidarn »

Hej !
Har betalt in 275:- för en t-skirt med lång arm och medlemsavgiften(300;-) men inte fått ngt i min brevlåda ???
Min kontakt har varit med NORINDER,MIKAEL Honda VTX, Detta gjordes den 28/5.

Är denna klubben bara ett skämt eller finns de nån därute som fått ngt de beställt ?

Mvh Glidarn
nicke.petersson@netatonce.net
Användarens profilbild
SWE
Adept
Inlägg: 156
Blev medlem: 29 aug 2005, 01:15
VTX-modell: VTX 1800, 2004 (Svart)
Ort: Sundbyberg / Stockholm
Kontakt:

...

Inlägg av SWE »

Då jag haft kontakt med "Glidarn" och förklarat hur allt ligger till så får jag väl göra det här oxå då han går ut i "media".................

Jag är inte 100% hela tiden - jag vet att ni blir förvånade men så är det... :lol:

I detta fall så beställdes en mössa och en hood - betalningen inkom ca 3 veckor efteråt - den betalda summan var för en t-shirt.!!???
T-shirts var slut på lager och där av en försening i leveransen....

Idag har vi 43 st beställningar där inte betalning inkommit och fortfarande har inga av de obetalda leveranserna betalats.

Beträffande Klasses fråga om Tröja med HONDA tryck så har vi inte hittat något bra alternativ - sponsring kan vi nog glömma.....

Mvh,

Micke
Användarens profilbild
Toolbox
VTX-Shopen
Inlägg: 637
Blev medlem: 20 dec 2005, 12:31
VTX-modell: vtx 1800 2002
Ort: VTX 1800c -02 Dyltabruk Örebro
Kontakt:

Inlägg av Toolbox »

Inte bra :(

häng ut dom på hemsidan som ej betalt för produkterna dom fått

så får dom förklara sig

jag tror att dom glömt av att ej betala :shock:

om du SWE har en lista på dom som ej betalt så kan jag hjälpa dig att skicka ut PM till dom berörda(eller rättare sagt Cadde fixar det hon är duktig på sådant) :twisted:


/Toolbox 8)
Skriv svar