Fan vad sommaren gick fort...

Övriga diskussioner om och kring våra VTX-hojar. (tillbehör, utrustning, service, besiknting, handlare, tips, mm....)

Moderator: Geronimo

Schassen

Fan vad sommaren gick fort...

Inlägg av Schassen »

Jag vill ta detta tillfälle i akt och tacka alla goa gubbar "och kvinna" :wink: som jag har träffat inom klubben under min första säsong, inte bara som medlem i VTX Riders Sweden men även som en ny MC förare, kortet har jag nu haft i 3 månader idag (20/9 2010). Det har varit ett stort nöje att träffa er alla (utan undantag) och att få köra tillsammans med er vid olika tillfällen. Nu är denna min första säsong som MC förare och som medlem i denna kanonklubb snart till enda, dags då att packa ihop och förbereda hojen inför vintern som stundar. Vi kan dock glädja oss åt att våren kommer snart åter igen, det ser jag fram emot. Jag har ju trots allt inte deltagit på en årsträff med hoj än men det skall vi ändra på i 2011.

Tack alla medlemmar i VTX Riders Sweden för att ha låtit mig och Lilian känna oss välkomna i Ert sällskap, vi ser båda fram emot nästa säsong med VTX Riders Sweden.
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Fan vad sommaren gick fort...

Inlägg av Raffe Gbg »

Ska du redan ställa in hojen Schassen? Som jag ser det är säsongen långt ifrån slut. Och du har väl som dom flesta helårsförsäkring och behöver inte ställa inte av så fort den första nattfrosten har nupit till?
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Schassen

Re: Fan vad sommaren gick fort...

Inlägg av Schassen »

Raffe Gbg skrev:Ska du redan ställa in hojen Schassen? Som jag ser det är säsongen långt ifrån slut. Och du har väl som dom flesta helårsförsäkring och behöver inte ställa inte av så fort den första nattfrosten har nupit till?
Näjdå, jag kör så länge vädret tillåter men jag kör inte längre hojen till/från jobbet när jag jobbar nattskift och så som det har regnat de sista två veckorna så har jag bara kört hojen två gånger. Kanske blir det en sväng till helgen - hoppas...

Hur går det med din hoj? Har du fått tillbaka den än?
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Fan vad sommaren gick fort...

Inlägg av Raffe Gbg »

Hämtar den i morgon tisdag, om inget krånglar till det. :mrgreen:
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Schassen

Re: Fan vad sommaren gick fort...

Inlägg av Schassen »

Gött! Skall du ta en tur till helgen då? Säg till så hänger jag på i så fall. Ring eller messa på 0766-166390
Skriv svar