Bänkning

Övriga diskussioner om och kring våra VTX-hojar. (tillbehör, utrustning, service, besiknting, handlare, tips, mm....)

Moderator: Geronimo

Användarens profilbild
sorpa
Adept
Inlägg: 109
Blev medlem: 10 dec 2009, 16:58
VTX-modell: vtx 1800 -06
Ort: sandviken

Bänkning

Inlägg av sorpa »

Nu j-r ska jag ha reda på fakta så man vet vad man har mellan benen,blir osäker när det blir så här många bud om min hoj,fjantigt kanske en del tycker,men jag vill veta vad jag åker omkring på,..så min fråga till er är som följer: var kan jag åka och bänka min ögonsten i gävleborgstrakten ? OCH vad kostar det? någon som vet det
shysing

Re: Bänkning

Inlägg av shysing »

Klart man måste veta vad man har för kräm!

Känner av förklarliga skäl inte till nån bänkare i dina trakter men jag betalade 3400:- hos en herre i Göteborgstrakten. Resultatet blev 112 Hk, 186 Nm, helt i linje med ett 2000cc Power Kit, dvs inkl Power Commander, KN filter samt Vance & Hines Big Shots

http://www.motospeed.se/artinfo.asp?art ... X2000%2D30
Användarens profilbild
sorpa
Adept
Inlägg: 109
Blev medlem: 10 dec 2009, 16:58
VTX-modell: vtx 1800 -06
Ort: sandviken

Re: Bänkning

Inlägg av sorpa »

ja jag tror inte min polare som jag köpte den av ljuger om sånt för mej,men dina värden kontra utrustning stämmer ju bra in på min ,,han säger att den är borrad 2050 ungefär,sen är det kit med comander ,powerfilter,muzzy system,,ska kolla upp lite runt var jag kan bänka den,,,menhur som hellst så går dom som troll iallafall,våra powermaskiner eller hur? :o)ha en bra kväll. och
shysing skrev:Klart man måste veta vad man har för kräm!

Känner av förklarliga skäl inte till nån bänkare i dina trakter men jag betalade 3400:- hos en herre i Göteborgstrakten. Resultatet blev 112 Hk, 186 Nm, helt i linje med ett 2000cc Power Kit, dvs inkl Power Commander, KN filter samt Vance & Hines Big Shots

http://www.motospeed.se/artinfo.asp?art ... X2000%2D30
Användarens profilbild
Ryssen
Regionskontakt Västernorrland
Inlägg: 586
Blev medlem: 28 aug 2005, 19:46
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Ort: Sundsvall Kör 1800 VTX Grön
Kontakt:

Re: Bänkning

Inlägg av Ryssen »

Tja
I Ilsbo tror jag det står en bra bänk.
Dra iväg ett pm till Svesse tror han varit där.
Mvh Ryssen
Användarens profilbild
sorpa
Adept
Inlägg: 109
Blev medlem: 10 dec 2009, 16:58
VTX-modell: vtx 1800 -06
Ort: sandviken

Re: Bänkning

Inlägg av sorpa »

ok tack för tippset
Ryssen skrev:Tja
I Ilsbo tror jag det står en bra bänk.
Dra iväg ett pm till Svesse tror han varit där.
Mvh Ryssen
Skriv svar