Visa mig en bild på din ruta!

Övriga diskussioner om och kring våra VTX-hojar. (tillbehör, utrustning, service, besiknting, handlare, tips, mm....)

Moderator: Geronimo

Användarens profilbild
Klesell
Oinvigd mästare
Inlägg: 383
Blev medlem: 29 aug 2009, 18:48
VTX-modell: VTX 1800C, 2005
Ort: Solna

Visa mig en bild på din ruta!

Inlägg av Klesell »

Om du har någon form av vindavvisare som du är riktigt nöjd med, på din VTX 1800, har du lust att posta en bild på den här?
Märke/Modell/caPris, all info du har är också välkommet förstås.

Anledningen är såpass enkel att jag tänkte köpa mig en men vet inte vilken jag vill ha. Alla siter som listar rutor med bilder ger ju bara halva sanningen. Man vill ju se hur den ser ut när den sitter på!

Nedre vindavvisare för ben är hyfsat intressant också, samtidigt som Hondas maffiga originalruta INTE är så intressant, även om en bild på monterad sådan också är intressant att se.


Tackar på förhand

/Klesell
Hasse-c
Senior adept
Inlägg: 234
Blev medlem: 03 dec 2007, 14:13
VTX-modell: VTX 1800 2007
Ort: Rottne

Re: Visa mig en bild på din ruta!

Inlägg av Hasse-c »

Här kommer lite bilder hoppas att dessa kan hjälpa dig med det du undrar över.
Min ruta är en National Cycle Switchblade 2-Up Clear Windshield.
Har köpt den i USA Kostar 203,97 $ = 1490,45 Kronor. Tyckte att det var ganska mycket turbulens när jag provade den första gången, sen läste jag att det skulle hjälpa med National Cycle Chrome Lowers for SwitchBlade Windshield System. Tog hem dessa i år från USA Pris118,76 $ = 866,37 Kronor. Fick tips av någon på våran hemsida att det skulle hjälpa.
Det blev jätte stor skillnad ingen mer turbulens är nu helt nöjd med min ruta,
En fördel till med Switchblade är att den är jätte lätt att ta bort om man vill köra utan den lycka till. 8) :roll:
DSCN0454.JPG
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarens profilbild
Klesell
Oinvigd mästare
Inlägg: 383
Blev medlem: 29 aug 2009, 18:48
VTX-modell: VTX 1800C, 2005
Ort: Solna

Re: Visa mig en bild på din ruta!

Inlägg av Klesell »

vilket klockrent svar, jag tackar och bockar. Precis vad jag var ute efter, och jag gillar modellen rätt bra.

Googlade på den här rutan lite och hittade en site som hade den här länken;

http://www.dollarrider.com/videoplayer. ... egory_ID=2


Första filmen var informativ och lite överraskande. Andra var jäkligt speciell, kolla igenom alla testen :)


mvh
Klesell
Skriv svar