Medlemsshopen

Övriga diskussioner om och kring våra VTX-hojar. (tillbehör, utrustning, service, besiknting, handlare, tips, mm....)

Moderator: Geronimo

Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Medlemsshopen

Inlägg av Martin »

En STOR eloge till de som denna sköter, Cadde och/eller Toolboxen. Skickade ett mail till dem i söndags, 21/9, och var på posten? (Maxi) och hämtade ut mina beställda varor i dag, 29/9, ändå så var jag en dag sen med betalningen. Bra jobbat, ta åt er av berömmelsen för det är ni värda. Nu ska jag in och prova alla mina nya plagg.
Ha det gött i höstmörkret, Martin.
Användarens profilbild
Toolbox
VTX-Shopen
Inlägg: 637
Blev medlem: 20 dec 2005, 12:31
VTX-modell: vtx 1800 2002
Ort: VTX 1800c -02 Dyltabruk Örebro
Kontakt:

Re: Medlemsshopen

Inlägg av Toolbox »

Martin skrev:En STOR eloge till de som denna sköter, Cadde och/eller Toolboxen. Skickade ett mail till dem i söndags, 21/9, och var på posten? (Maxi) och hämtade ut mina beställda varor i dag, 29/9, ändå så var jag en dag sen med betalningen. Bra jobbat, ta åt er av berömmelsen för det är ni värda. Nu ska jag in och prova alla mina nya plagg.
Ha det gött i höstmörkret, Martin.
Tack Martin :D

det är cadde som ska ta åt sig äran
jag drar igån en del projekt som hon löser åt mig :oops: får väl se hur det går med trike bygget :P

gällande leverans tiden så glömde jag posta det som hon bad mig om :oops: hon fixa det dan efter :D

//Toolbox 8)
Användarens profilbild
Håkan
Wannabe
Inlägg: 83
Blev medlem: 24 okt 2005, 07:23
VTX-modell: vtx 1800 02
Ort: ESLÖV vtx 1800-02
Kontakt:

Re: Medlemsshopen

Inlägg av Håkan »

Tjenixen !! Undrade bara om det är fler prylar på gång i shopen,så man kan beställa allt på en gång ? mvh håkan
Användarens profilbild
Toolbox
VTX-Shopen
Inlägg: 637
Blev medlem: 20 dec 2005, 12:31
VTX-modell: vtx 1800 2002
Ort: VTX 1800c -02 Dyltabruk Örebro
Kontakt:

Re: Medlemsshopen

Inlägg av Toolbox »

Håkan skrev:Tjenixen !! Undrade bara om det är fler prylar på gång i shopen,så man kan beställa allt på en gång ? mvh håkan
Hade flera grejer på g tidigare (men det tog tvärstopp hos leverantören)
ska göra ett ryck igen (eller jaga Cadde) behöver fylla på till Mässan i Januari

om du vill beställa allt senare eller lite åt gången gör du som du vill frakt mässigt tror jag inte det spelar någon roll posten går på vikt och hur skrymmande det är

/Toolbox o Cadde
Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Re: Medlemsshopen

Inlägg av Martin »

Toolboxen, gällande leveranstiden så tycker jag den var extremt kort, även om du missade med en dag, det gjorde ju jag själv, men heders till er båda för ett gott engageman för klubben.
Till alla VTX- medlemmar, Nu är de åkbara dagarna lätträknade, eller?
Martin, ska ut åtminstonde en resa till.
Skriv svar