VTX-Fikaträff på VINÖN

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

VTX-Fikaträff på VINÖN

Inlägg av Nesse »

Hej allesamman, nu har dimman lagt sig efter Ånnabodaträffen och jag börjar känna för en lite fikatur framåt augusti.

Nu vet jag att det är många träffar och möten och måsten som ska till, men tänkte att om vi är några runt Mälardalen som bestämmer sig så skulle vi kunna ha en fikaträff/dagstur till Vinön där vi sammanstrålar från lagomt avstånd, 5-15 mil, runt ikring. Tänkte mest på oss i Örebro, E-tuna, Västerås och Norrköping.

Ju fler vi blir desto roligare är det. Rent av så skulle man kunna boka in käk på värdshustet där, de har hyfsat käk, annars så duger det med medhavda mackor och kaffe för min del.

Vad tycker ni kära vänner, något att fundera på?
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Sudden
Oinvigd mästare
Inlägg: 355
Blev medlem: 30 apr 2007, 09:03
VTX-modell: VTX 1800, 2005
Ort: Örebro, VTX1800C Grön

Inlägg av Sudden »

Absolut vore det kul med en liten anspråkslös sensommarträff. Mälare runt tror jag är den 18e augusti, varför inte helgen efter, söndagen den 26 augusti? Jag blev snabb att föreslå ett datum, såg att det var rätt fullt i kalendern redan nu...

Vi kan väl se hur många som kommer långt ifrån, kan tänka mig att ju längre att åka, ju mer intresserad av vad Värdshuset har att erjuda. För mig fungerar även medhavd fika.
Sudden
Skriv svar