Novemberkåsan 2012 Eskilstuna 1-2 dec.

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Novemberkåsan 2012 Eskilstuna 1-2 dec.

Inlägg av Orre »

Så drar det ihop sig till Novemberkåsan igen! :cheer:
I år varar alltså november helt till 1-2 december. Start/mål på Gröndals motorbana väster om Eskilstuna.
Hemsida HÄR!

För min del är det glädjen av att se på alla galningar ute i svarta skogen så klart... Några 30 mil i ler-skog på hoj blir det garanterat inte! :p
Tyvärr ser det ut som att arrangören inte heller i år har brytt sig om att över huvud taget lägga till rätta för publiken. :fierce: Inte fattar jag vad man tänker på... :evil:
Fast nog fasen klarar publiken att ha det fantastiskt kul ändå! :drunk: Men problemet uppstår ju när man är långt ute i sen-höst-skogen, och Jäger'n och krafterna har tagit slut och man behöver blunda lite en stund, och kanske samtidigt torka upp en smula!!...
Vad jag kan se är det (förutom Hällbyanstalten) inget att hyra närmare än Eskilstuna 12-13 km. bort... Funkar dåligt att gå dit mitt i natten!... :no2:

Min fråga till den kära VTX-familjen är då om det är någon lokal-känd som har några idéer om hur man kan övernatta ute vid Gröndal / Tumbo?
Någon som har en stuga eller husvagn eller nåt sånt att hyra bort den helgen? (har blivit för feg för att vinter-tälta) :p
Och så klart, någon annan som har tänkt sig hit? -Just nu är jag själv lite osäker tyvärr... :hmm:

/Orre 8)
Bild
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Novemberkåsan 2012 Eskilstuna 1-2 dec.

Inlägg av Nesse »

Mitt hus finns tillgängligt i Örebro, har laddat med luftmadrasser till er om ni vill övernatta någon natt. Lite långt från Tumbo då, iofs... Någon "fyllechaffis" kanske tillgänglig?
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: Novemberkåsan 2012 Eskilstuna 1-2 dec.

Inlägg av Orre »

Fantastiskt Nesse! Gott att höra! :kissing:
Fast det ÄR lite långt ja...
Bild
Skriv svar