??

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
sorpa
Adept
Inlägg: 109
Blev medlem: 10 dec 2009, 16:58
VTX-modell: vtx 1800 -06
Ort: sandviken

??

Inlägg av sorpa »

vad är ett tonfisksystem :D
Användarens profilbild
alba
Mästare
Inlägg: 893
Blev medlem: 12 okt 2005, 15:01
VTX-modell: vtx 1800c
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: ??

Inlägg av alba »

Gusten !!!!!!!!!!!!!! förklara för gröngölingen :oops: :wink:
Användarens profilbild
Gusten
Guru prospect
Inlägg: 1105
Blev medlem: 05 okt 2005, 15:32
VTX-modell: VTX 1800 svart 2007
Ort: Örebro//VTX 1800 FAT ASS

Re: ??

Inlägg av Gusten »

För att göra en lång historia kort så var det så att det satt ett Vance & Hines på min hoj från början. Vi brukar träffas vid ett litet fik nere i Malmköping och käka räkmacka varje år och sen var det så här att jag bytte system till ett Roadhouse och då tyckte allas våran vän Alba att jag tappat rätten att få en räkmacka eftersom jag inte var innehavare av samma system som Alba. Alba tyckte att jag vart nerflyttad ett hack och bara har rätten att äta tonfiskmacka i stället nu när jag äger ett Roadhouse. Så går historien och om du ser några konstiga bilder på mig i forumet när jag käkar macka så är det igen allas våran vän Alba som varit inne och exprimenterat lite med bilderna. Så går historien om "tonfisksystemet" det är alltså ett Roadhouse vi pratar om.

Sånt håller vi på och tjattrar om när vi inte är ute och åker hoj men vi har skitkul ihop och du kommer säkert att få träffa alla goa gubbar och gummor som rör sig i våra kretsar.

Du och jag Alba :wink:

Gusten 8) 8) 8)
VTX 1800 svart 2007 FAT ASS
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: ??

Inlägg av Nesse »

Och Roadhouse rockar :-) tycker Nesse med ett "Roadhouse Classic 2-1". Men ett tonfisksystem kostar några feta laxar, får man haja, så man inte torskar på priset... nä nu blev det för dåligt
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
sorpa
Adept
Inlägg: 109
Blev medlem: 10 dec 2009, 16:58
VTX-modell: vtx 1800 -06
Ort: sandviken

Re: ??

Inlägg av sorpa »

ha ha ha.:o) ja då förstår jag..Malmköping där har jag släkt,några gamla morbröder bodde i eskilstuna förut o sen är jag född i flen,så södermanland är min hemtrakt så att säga...:o)
Gusten skrev:För att göra en lång historia kort så var det så att det satt ett Vance & Hines på min hoj från början. Vi brukar träffas vid ett litet fik nere i Malmköping och käka räkmacka varje år och sen var det så här att jag bytte system till ett Roadhouse och då tyckte allas våran vän Alba att jag tappat rätten att få en räkmacka eftersom jag inte var innehavare av samma system som Alba. Alba tyckte att jag vart nerflyttad ett hack och bara har rätten att äta tonfiskmacka i stället nu när jag äger ett Roadhouse. Så går historien och om du ser några konstiga bilder på mig i forumet när jag käkar macka så är det igen allas våran vän Alba som varit inne och exprimenterat lite med bilderna. Så går historien om "tonfisksystemet" det är alltså ett Roadhouse vi pratar om.

Sånt håller vi på och tjattrar om när vi inte är ute och åker hoj men vi har skitkul ihop och du kommer säkert att få träffa alla goa gubbar och gummor som rör sig i våra kretsar.

Du och jag Alba :wink:

Gusten 8) 8) 8)
Användarens profilbild
XY
Guru prospect
Inlägg: 1145
Blev medlem: 08 maj 2006, 12:49
VTX-modell: Tidigare VTX 1800C, 2006
Ort: Älvsjö

Re: ??

Inlägg av XY »

Det är på fiket i Björndammen som vi brukar ta en räkmacka...och det är inget fel på Roadhouse... :twisted:

/XY
Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt
Användarens profilbild
alba
Mästare
Inlägg: 893
Blev medlem: 12 okt 2005, 15:01
VTX-modell: vtx 1800c
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: ??

Inlägg av alba »

--------------------------------------------------------------------------------
Saxar ur kommunes hemsida
Caféer i Malmköping

Café Björndammen
Björndammen, 640 32 Malmköping
Telefon: 016-721 44
http://www.cafebjorndammen.se

Öppet:
Maj och september
Lördag 10:00-16:00
Söndag 11:00-18:00

Juni- augusti
Vardagar 10:00-18:00
Lördag 10:00-16:00
Söndag 11:00-18:00
Under sommarmånaderna tar vi inte imot motorcyklar med roadhouse system :oops:
Motorcyklister med intyg från sina föräldrar kan möjligen serveras tonfisksmörgås på parkeringen i mån av tid :twisted:
Inne- och uteservering med vacker utsikt.
Handikappanpassat.



XY skrev:Det är på fiket i Björndammen som vi brukar ta en räkmacka...och det är inget fel på Roadhouse... :twisted:

/XY
Användarens profilbild
Gusten
Guru prospect
Inlägg: 1105
Blev medlem: 05 okt 2005, 15:32
VTX-modell: VTX 1800 svart 2007
Ort: Örebro//VTX 1800 FAT ASS

Re: ??

Inlägg av Gusten »

Hur FAN får man tyst på en Papegoja :roll: :lol:

Gusten 8) 8) 8)
VTX 1800 svart 2007 FAT ASS
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: ??

Inlägg av Nesse »

Gusten skrev:Hur FAN får man tyst på en Papegoja :roll: :lol:

Gusten 8) 8) 8)
1. Säters låsta paviljong
2. Täcker över buren
3. vingklipper och tejpar näbben
4. Billig whisky av olika sorter och stora mängder
5. En rejäl trasa med tinner, brukar ingå i verktygskittet för mångfärjade papegojor från 08-området.
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Skriv svar