Nya bromsskivor köpa var? + Fråga om forumrättigheter.

Här är våra gäster välkomna att skicka en hälsning och/eller ställa frågor ang. VTX Riders Sweden.

Moderator: Gusten

Kategoriregler
Detta är en gästbok. Här kan du komma i kontakt med andra VTX-ägare, men gästboken är inte avsedd till att söka svar på eller besvara teknikfrågor, etc. Låt gästboken vara just en gästbok.
Mats.J
Wannabe
Inlägg: 1
Blev medlem: 05 jun 2014, 16:02
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Ort: Umeå

Nya bromsskivor köpa var? + Fråga om forumrättigheter.

Inlägg av Mats.J »

Hallå! Varför kan jag inte skriva i de andra forumen?
Jag behöver köpa nya bromsskivor då ena har slagit sig, kanske räcker att bara byta den dåliga?
Var köper jag bromsskivor till bästa pris som inte är billigt kinaskräp?
Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Re: Nya bromsskivor köpa var?

Inlägg av Martin »

Finns en förklaring till detta, och det får väl de ansvariga för Forumet förklara, om inte jag duger. Men det har med att göra att om man är fullvärdig medlem eller inte. För att få info om problem, och hur man får det fixat, betala årsavgift, så har man tillgång till ALL information, om våra kära tvåhjulingar. Så bli medlem i denna klubb, så ordnar sig det nog. Välkommen till oss! Och då kan du ställa alla frågor och få ett svar som kanske någon har ett svar på, mycket kunskap finns i denna klubb.

Martin
AntonW
Senior adept
Inlägg: 211
Blev medlem: 05 aug 2012, 17:06
VTX-modell: VTX 1800, 2006
Ort: Sandviken

Re: Nya bromsskivor köpa var?

Inlägg av AntonW »

300kr är jäkligt billigt för all information man kan få här. För att inte tala om alla sköna polare man kan träffa här.
Det är resan som är målet
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: Nya bromsskivor köpa var?

Inlägg av Orre »

Hej Mats!

Beklagar sent svar, men vi tog upp din fråga på styrelsemötet i går, och nu har jag ett bra svar till dig! ;)

Dels på grund av att vi önskade ge våra betalande medlemmar ett mer personligt forum, och dels för att vi har haft en god del problem med spam-robotar, så har delar av forumet endast haft läs-rättigheter för andra än betalande medlemmar.
Vi har nu ändrat detta så att alla forum-medlemmar kan skriva i alla kategorier! :good:

Undantaget är V.I.P. avdelningen som fortfarande är förbehållen betalande klubbmedlemmar.
Det är här våra medlemmar postar lite mer personliga och direkt klubb-relaterade trådar. Inte minst det som angår klubb-träffar! :exclaim:
Det är också här merparten av kunskap och information om ombyggnad och mek. ligger!
Det samma gäller i Gallerian, där medlemmarna kan hitta dokument och manualer att lasta ner!...

När det gäller din fråga om att köpa broms-skivor, torde det vara en självklar tråd under "Köpes"!
VTX-torget med köpes, säljes, byttes, är och har hela tiden varit öppet för alla VTX-ägare att posta i! medlemmar eller inte.
Jag rekommenderar dig att posta den frågan där!

Hoppas du är nöjd med svaret, och att också du anmäler dig till den unika gemenskapen i VTX Riders Sweden!
Nästa år är det 10-års-jubileum! Den träffen vill du inte missa!! :exclaim: :drinks:

/Orre 8)
Bild
Skriv svar