Helt kort på dina frågor:power cruiser skrev:God afton! Henke Nilsson här... handlade min VTX alldeles nyss. Röd 2005 1800.
Hade en kawa GTR 1400 före denna. ... är oerhört nöjd! För övrigt så bor jag i Halmstad. Välkomna att påhälsa om ni är i trakten eller behöver hjälp. Jobbar som kyltekniker o på fritiden lirar jag trummor. . Min 05:a har ett roadhouse slipon men saknar öppet filter. .. intresserad av tips på detta. .. Justerar hojen sig självt? Bränsleblandning ?
Bakdäcket är ett 170 däck. ...tar gärna tips på detta oxå. . Vill ha 200...o lurar på lägre profil som en kombo. .. tips på detta?
Även framflyttningskit är jag intresserad av.....
Sist men inte minst : kopplingen slirar. .. 3500 mil .. tips på vart jag handlar delar till detta mottages gärna. ...
Tja. . Detta var nog allt jag lurar på efter 4 dagars ägande :-)
Mvh Henke
K&N filter och Kuryakyn burkar är nog dom vanligaste. Kolla amerikansk web-handel. (länkbiblioteket)
Det är inga problem att INTE montera justerbar PowerCommander. Dock får man med en sådan (och bänkning) en optimal kurva.
200-däck funkar fint utan några modifikationer! Tror inte det är så mycket att välja på ang. profil...
Såg att någon sålde, eller visste om, framflytt-kit här på forumet?
Annars web-handel igen. Ebay kanske billigast. På många web-sidor kan du söka efter prylar på hoj-modell!
Kopplingen slirar för att fjädrarna är underdimensionerade!...
Mycket enkelt att byta! Du behöver inte ens tappa ut oljan. T.ex. till Barnett's "Heavy Duty".
Som sagt. Tips, länkar, beskrivningar osv. hittar du med sök-funktionen!
Simma lugnt!
/Orre