Ny hoj...............................

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Leno

Ny hoj...............................

Inlägg av Leno »

Tjosan !

Vill bara berätta att jag efter många sneglande blickar på annan hoj under några år, så slog jag till och böt bort min goa blåa råa VTX. En del av er har redan observerat detta ( Gusten o Hansa ). Men jag håller mig fortfarande till Japanskt märke. Det blev en Yamaha 1900 vx med Stratoliner paket - 08. Den har gått 7500 mil kortare än den blåa råa. Men är fortgfarande kvar i klubben som medlem året ut. Sen blir det funderingar om stödmedlem ???? kanske. Grubblar på hur jag ska lösa nästa års träff är sugen att besöka Skånes träff. Men får väl jobba lite på att Skalman kan bjuda med en vän med ockne märke, och då de regler som gäller för det. Men ha de så gött och ha en bra sommar det ska jag försöka ha. Kör försiktigt !
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: Ny hoj...............................

Inlägg av Orre »

Oj då! :o Och så BYTA BORT den blåa råa!!?? :swoon:

Men grattis med ny hoj förstås! Det var minsann inte värsta valet! Tänker både du och mor ska bli nöjda med åk-komforten! ;)
Får hoppas vi får se den om 3 1/2 vecka på Notodden när sommaren börjar!!! :yahoo:

Ha det bäst! :drinks:
/Orre
Bild
Användarens profilbild
Kulan
Mästare
Inlägg: 596
Blev medlem: 19 apr 2007, 09:19
VTX-modell: VTX 1800C, 2007 (svart)
Ort: Sundsvall

Re: Ny hoj...............................

Inlägg av Kulan »

Tråkigt att du har sålt din VTX, :sadwalk: hoppas att vi kan ses på någon kvälls körning. :boogie:
Jag vill samtidigt önska dig lycka till med den nya hojen. :swingin:
Ha De Kulan.
Användarens profilbild
Gusten
Guru prospect
Inlägg: 1105
Blev medlem: 05 okt 2005, 15:32
VTX-modell: VTX 1800 svart 2007
Ort: Örebro//VTX 1800 FAT ASS

Re: Ny hoj...............................

Inlägg av Gusten »

Förstår att du ville ha en hoj som gått lite mindre mil........bra val av hoj tycker jag....men du blir inte av med mig så lätt Lennart....jag har ditt nummer :D :D :D :D ....ha en bra sommar...vi hör av oss om vi kommer i närheten... :D
VTX 1800 svart 2007 FAT ASS
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Ny hoj...............................

Inlägg av Västerlanda »

Mkt tråkigt för Oss :down: :down: Men givetvis skoj för Er med "ny" o mer "gubbanpassad" hoj. :perfect: :perfect:
Lycka till, Vi ses, om inte före så i Ystad.

Michael o Airi
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Hsun
Mästare
Inlägg: 610
Blev medlem: 26 dec 2005, 19:38
VTX-modell: VTX 1800,2005
Ort: Kallön-Njurunda, VTX 1800

Re: Ny hoj...............................

Inlägg av Hsun »

Lycka till med nya hojen :peace:
Du får nog göra något mer drastigt för att slippa oss.
Vi hörs av framöver :good:
Hsun-1800 röd så klart.
Leno

Re: Ny hoj...............................

Inlägg av Leno »

Hej kul att höra !

Nja jag har nog inte för avsikt att avstå från kontakten helt :) . Har som sagt en del telnr kvar och siktar in på att vara med nästa år när Linkan och boys bjuder in till träff. Hur blev det bestämt ang medlemsskap eller ej / och att vara med på träffen :thinking: är det någon som kan ge mig klara besked så vore jag tacksam :D Ha de gött och kör försiktigt i regnvattnet. :yes:
Användarens profilbild
Cadde
President
Inlägg: 652
Blev medlem: 30 jan 2007, 17:34
VTX-modell: VTX 1800 Trike
Ort: VTX 1800 Trike Örebro

Re: Ny hoj...............................

Inlägg av Cadde »

Hej
Ja den här frågan kommer upp då och då
Så här står det i olika protokoll.

§6 Stödmedlem;
Person med nära relation till aktiv medlem. (Styrelsen kan avgöra om krav uppfylls) Loggar in som vanlig medlem och har full access till
klubbens hemsida samt kan göra inlägg. Har dock ingen rösträtt på möten. Årsavgift f.n. 150:- (= halv medlemsavgift)

Stödmedlem skall vara familjemedlem till någon ordinarie medlem i klubben. (maka,make,barn,bror eller syster).

Kan tar upp frågan på nästa styrelse möte för att stämma av med dom andra.

Cadde
Skriv svar