Mitt sista inlägg i detta forum

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Schassen

Mitt sista inlägg i detta forum

Inlägg av Schassen »

Jag har nu efter överenskommelse sagt och gjort mitt i denna klubb och på detta forum. Men eftersom jag har vissa saker till salu och med tanke på att jag gärna behåller kontakten med de flesta i klubben så har jag tidigare lämnat ut min adress, telefonnummer hem och till mobilen samt diverse e-post adresser.

Har lärt mig lite om både mc klubbar, forum mm här, tar med mig detta och ser nu till att bl.a. inte skriva inlägg mer än nödvändigt.

Ni finner mig även på bl.a. FB som Thomas Hanner, Customhoj forum som Thomas Hanner mm om ni vill mig något. I annat fall, kör lugnt och ta till vara på varandra. Mattin, Raffe, Martin, Nesse, Dosan, Sidewagon och Kapten m.fl., vi hörs!

//Schassen
Användarens profilbild
Dosan
Senior adept
Inlägg: 232
Blev medlem: 28 aug 2009, 19:42
VTX-modell: 1800, -05 Svart !
Ort: Sandviken

Re: Mitt sista inlägg i detta forum

Inlägg av Dosan »

Du kommer väl ihåg vad jag sa, Schassen.
Du kan ju alltid sitta på uteserveringen vid pizzerian efter Högbovägen den sjunde Juni och se alla vtx:are dra förbi. :))

Vi hörs väl på ett eller annat sätt, du är alltid välkommen hit om du är ute å far på negersmidet 8)
Pengar har inget värde förrän man köpt en VTX för dom !
Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Re: Mitt sista inlägg i detta forum

Inlägg av Martin »

Shassen, du har min adress o tl.nr, och jag har dina, höres.

/Martin
Schassen

Re: Mitt sista inlägg i detta forum

Inlägg av Schassen »

[quote="Dosan"]Du kommer väl ihåg vad jag sa, Schassen.
Du kan ju alltid sitta på uteserveringen vid pizzerian efter Högbovägen den sjunde Juni och se alla vtx:are dra förbi. :))

Vi hörs väl på ett eller annat sätt, du är alltid välkommen hit om du är ute å far på negersmidet 8)[/quote]

Klart att vi ses! Jag och några nya bröder får väl strategiskt ställa våra Victory's längs vägen utanför pizzarian fast då kommer ni aldrig fram till stugorna :blush2: eftersom ni då stannar för att beundra våra Victory's :yahoo: . Men allvarligt talat, kommer du/ni ner till mina trakter hoppas jag du tar vägarna förbi här också. Du och din familj är alltid välkomna hem till mig.
Schassen

Re: Mitt sista inlägg i detta forum

Inlägg av Schassen »

[quote="Martin"]Shassen, du har min adress o tl.nr, och jag har dina, höres.

/Martin[/quote]

Det är klart, :perfect: nästa säsong kör vi en sväng och skjöljer bort vägdammet med några :drinks: :peace: , brother.
Skriv svar